Technologie v retailu mají smysl, když pomáhají lidem
Technologie mají retailu pomáhat být osobnější, rychlejší a dostupnější, ale klíčovou roli stále hrají lidé, vyplynulo z konference Retail in Detail.
11/1/2025 7:50:00 AMTechnologie mají retailu pomáhat být osobnější, rychlejší a dostupnější, ale klíčovou roli stále hrají lidé, vyplynulo z konference Retail in Detail.
11/1/2025 7:50:00 AMTelevizní služba operátora T-Mobile začala od dubna nabízet zákazníkům k jejich tarifu vedle HBO Max možnost doobjednání Netflixu, přibyly i pořady z archivu České televize.
8/7/2025 8:30:00 AMTelekomunikační operátor Nej.cz, který je již řadu měsíců součástí O2 Czech Republic, trvale uzavřel své zákaznické centrum v Ostravě-Porubě. Nejbližší pobočky zůstávají v Bohumíně.
7/9/2025 7:00:00 AMSlužbu Allegro Smart! využívá v Česku a na Slovensku 900 tisíc zákazníků, oznámila firma s výsledky za první čtvrtletí 2025.
5/26/2025 2:10:00 PMSkyShowtime uvádí akční nabídku v podobě 40% slevy na předplatné Standard a Prémiový plán, a to na 12 měsíců pro nové a vracející se zákazníky.
5/14/2025 9:50:00 AMAquapalace Praha klade důraz na detailní zpětnou vazbu zákazníků – od mystery shoppingu až po okamžité reakce přes online kiosky a CX aplikace, popisuje ředitelka Vladana Horáková a Václav Šojdel z agentury Market Vision.
4/11/2025 11:10:00 AMNárůst cen motivoval české spotřebitele k důslednějšímu využívání věrnostních programů. Jejich znalost zároveň za poslední rok vzrostla. Nejčastěji se užívají při nákupu potravin, zjistil výzkum ResSolution Group.
12/4/2024 7:15:00 AMČeští spotřebitelé piva dokáží ve velké většině jmenovat svou oblíbenou značku a jsou k ní loajální. Podle výzkumu CVVM nemá reklama na rozhodování o oblíbenosti velký vliv.
8/16/2024 6:55:00 AME-shopy by si měly uvědomit, že odesláním zásilky se nezbavují odpovědnosti za její správné doručení, říká Tomáš Rajchl z Foxdeli.
7/18/2024 1:35:00 PMRodinný pivovar Bernard začal pro zákazníky vydávat elektronické Bernardnoviny.
7/17/2024 6:10:00 PM