Nejbližší značky pro Čechy jsou Lidl, YouTube a Dr.Max
Až 13 % značek na tuzemském trhu vnímají Češi jako blízké, nejbližší jim je Lidl, YouTube nebo Dr.Max, vyplývá z průzkumu Ipsosu.
10/30/2024 7:00:00 AMAž 13 % značek na tuzemském trhu vnímají Češi jako blízké, nejbližší jim je Lidl, YouTube nebo Dr.Max, vyplývá z průzkumu Ipsosu.
10/30/2024 7:00:00 AMNejznámějšími značkami v segmentu prodejců obuvi jsou Baťa a Deichmann s více než 90% znalostí. Druhý z uvedených pak investuje do reklamy nejvíce. Srovnání přináší NADA.
10/17/2024 11:30:00 AMPro budování značek může být důležité i to, co neumíme vyčíslit, zaznělo na letošním ročníku konference Brand management z úst klíčového řečníka Johna Hegartyho.
10/10/2024 5:45:00 PMBrand Finance sestavila letošní žebříčky pro evropské značky. Značku s nejvyšší hodnotou má Deutsche Telekom, nejsilnější značkou se stala Rolex.
9/18/2024 11:15:00 AMStřední a východní Evropa představuje slibný trh pro prodejce luxusního zboží. Největší význam má pro luxusní a prémiové značky Česko, konstatuje zpráva společnosti Colliers.
9/4/2024 7:00:00 AMČeští spotřebitelé piva dokáží ve velké většině jmenovat svou oblíbenou značku a jsou k ní loajální. Podle výzkumu CVVM nemá reklama na rozhodování o oblíbenosti velký vliv.
8/16/2024 6:55:00 AMSvět reklamy je sám o sobě nudný, ale těch deset procent, co se povede, ty jsou pak úžasné. Proto když tvořím, rozhlížím se kolem sebe, popisuje legendární reklamní tvůrce John Hegarty.
8/8/2024 2:50:00 PMSkupina Adventum přináší na český trh novou značku nákupních center Shopland.
8/8/2024 6:55:00 AMSázková společnost Fortuna ukončuje spolupráci s organizací bojových sportů Clash of the Stars. Výběr eventů i bojovníků a jejich společenský profil se podle Fortuny dostal za přijatelnou hranu.
8/1/2024 10:35:00 AMFanoušci by byli, značky ale potenciál dostatečně nevyužívají, vyplývá z výzkumu APRA a NMS.
7/28/2024 8:05:00 AM