Fast foody navštíví za měsíc polovina Čechů, častěji mladší
Pouze více než desetina onlinové české populace nikdy nechodí do fast foodů. Alespoň jednou za měsíc do nich zajde 49 % populace, zjistil výzkum ResSolution Group.
12/22/2025 7:10:00 AMPouze více než desetina onlinové české populace nikdy nechodí do fast foodů. Alespoň jednou za měsíc do nich zajde 49 % populace, zjistil výzkum ResSolution Group.
12/22/2025 7:10:00 AMV marketingu rozhodují rozpočty. Ale ne vždy. Letošní ročník konference Brand Restart se zaměřil na hledání toho, co velké a malé značky spojuje, a platí tedy univerzálně bez ohledu na to, kolik peněz na příští kampaň máte.
12/2/2025 7:30:00 AM„Většině značek v Česku chybí v komunikaci odvážnost. Rád bych, aby Grizly odvážná byla,“ říká nový marketingový ředitel David Abraham. Marketingové investice mají podporovat dlouhodobý růst značky.
11/25/2025 8:00:00 AMGZ Media má nové logo, vizuální styl i claim. Pod rebrandingem je podepsána agentura Little Greta.
11/21/2025 12:00:00 PMChtěli bychom se více odlišit od konkurence, aby lidé dokázali vnímat mezi námi rozdíl, říká CEO společnosti Medovník originál Jiří Černý.
11/19/2025 7:00:00 AMNejnovější ročník ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2025 odhalil, kterým značkám čeští spotřebitelé nejvíce věří.
11/15/2025 7:45:00 AMV reklamou přesyceném světě uspějí ty značky, které se stanou součástí kultury. Podle Darka Silajdžiće z McCann Prague vede cesta k brand fame přes emoce, kreativitu a relevantní aktivace, které odpovídají na potřeby zákazníků.
11/10/2025 1:00:00 PMPalírna U Zeleného stromu představuje novou značku konzumních lihovin Fajn.
11/8/2025 7:25:00 AMDosavadní využívání AI je zatím na začátku, skutečné změny, které přinese, můžou negativně pocítit i značky desítky let staré, uvedl na čtvrteční konferenci Shifts Jiří Šmejc.
11/7/2025 12:00:00 PMHlavními důvody pro omezení nákupu značek jsou politické postoje firem, ekologické otázky a pracovní podmínky zaměstnanců. Vyplývá to z výzkumu NMS.
11/6/2025 5:55:00 PM