Do ČR vstupuje bankovní značka Ferratum Bank

úterý, 09. září 2014, 12:14 Marketing MediaGuru

Nová značka si zakládá na poskytování služeb non-stop a schvalování mikro půjček do minuty.

Na český trh přichází nová bankovní značka Ferratum Bank, spadající pod finskou skupinu Ferratum Group, založenou v roce 2005. Značka se zaměřuje na mikro půjčky, klasické půjčky a financování spotřebitelských nákupů. Zakládá si na nepřetržité zákaznické podpoře, která dokáže schválit půjčku 24 hodin denně, sedm dní v týdnu, a to do jedné minuty od požádání.

„Naší misí je změnit celý bankovní svět a přeměnit ho ve službu k dispozici non-stop,“ uvedl zakladatel a CEO skupiny Jorma Jokela. Banka se proto soustředí především na digitální technologie a chytré telefony. V současnosti má 2,44 mil. zákazníků na 20 trzích světa, obrat za první pololetí letošního roku činil 30,8 mil. v eurech. V České republice se chce stát v horizontu tří let lídrem mezi on-line mobilními bankami.

Na českém trhu Ferratum Bank navazuje na více jak sedmileté působení společnosti Ferratum Czech, která poskytovala mikro půjčky. V mikro půjčkách bude nadále pokračovat, nově bude zajišťovat také spotřebitelské půjčky a financování nákupů v e-shopech tzv. FerBuy. „Naše strategie je založena na ovládání účtu a všech finančních transakcí pomocí mobilního telefonu. V Česku budeme naše služby zavádět postupně. Kompletní bankovní nabídka by měla být klientům k dispozici v příštím roce,“ vysvětluje Gabriela Sikorová, country co-ordinator Ferratum Bank pro Českou republiku.

Nová značka je od 6. září podporována v televizi sponzorským spotem v prime-time na stanici TV Nova. Spot, jehož cílem je především podpořit image značky, staví na sloganu: „Specialista na rychlé půjčky před výplatou“. Doplňuje ho komunikace na internetu, zejména prostřednictvím reklamy na Google a Seznam.cz. Stěžejní roli hraje ve strategii značky affiliate marketing. Kampaň, pod kterou je podepsána agentura Blissmotion, poběží do konce září.

V České republice spolupracuje Ferratum Bank s 80 partnery, kamenné pobočky však neplánuje. „Vize Ferratum Bank je získat v České republice přes milion pravidelných uživatelů aplikace mobilního bankovnictví Ferratum Bank“, dodává Gabriela Sikorová.

-kch-