Sazka svět oslovil za rok 260 tisíc uživatelů

čtvrtek, 25. června 2015, 12:30 Marketing, PR MediaGuru

Portál Sazky má sloužit i jako zdroj informací k možnému online sázení.

Portál Sazka svět hlásí po roce fungování 260 000 uživatelů podle Google Analytics. Měsíčně zaznamenává 50 tisíc zobrazení, za rok to bylo celkem 700 tisíc zobrazení. „Se Sazka světem jsme chtěli uvést v život vlastní médium, kde se budou uživatelé podílet na tvorbě obsahu,“ přiblížil tiskový mluvčí společnosti Václav Friedmann cíl portálu, který denně produkuje jeden článek. Cílem je získat do konce roku minimálně o dalších 100 tisíc uživatelů více.

VyvojNavstevnosti
Vývoj počtu zobrazení portálu Sazka svět, zdroj: Google Analytics

Portál, jenž byl spuštěn v květnu loňského roku ve spolupráci s agenturou Konektor Social, slouží jako prostředek tzv. reputation managementu, k budování dobré pověsti značky, v budoucnu i k získávání informací o potenciálních hráčích připravovaného online sázení. „Sazka svět nám bude sloužit k vytvoření co největší báze interaktivních uživatelů a ke zjištění jejich potřeb a zájmů,“ dodal Václav Friedmann k přípravám Sazky ke stále projednávanému loterijnímu zákona, který by online sázky umožnil. Portál by potom nabízel exkluzivní obsah pro registrované uživatele, nabízí se i možnost propojení se CRM systémem.

K tvorbě obsahu Sazka často používá crowdsourcing nápadů svých čtenářů. Využila ho například i pro komunikaci citlivého tématu – zdražení vlajkové loterie Sportky. Tehdy se čtenářů zeptala, jaká by byla pro ně ideální výše výhry ve Sportce a na základě získaných informací svou komunikaci založila na sdělení, že v souvislosti se zdražením bude Sportka schopna generovat více milionářů.

S portálem se Sazce navíc daří zaujmout cílovou skupinu ve věku 18 až 34 let, kterou se snaží na internetu oslovovat. Tato skupina tvoří 54 % všech čtenářů.

Sazka svět tvoří tzv. superredakce, jež se skládá z šéfredaktora, PR oddělení Sazky a zástupců agentury. Portál má sloužit nejen pro čtenáře, ale i jako zdroj pro média či pro interní komunikaci. Mezi nejčtenější obsah patří příběhy výherců, tematické články ke hrám a sekce pro média. Součástí je také videoobsah, pokrývající mimo jiné i CSR projekty společnosti, například Sazka Olympijský Víceboj.

-kch-