Průměrná sledovanost O2 Sport je 25-30 tis. domácností

Studio O2 Sport.
Nejvíc táhne Synot liga: sleduje ji 70 tisíc domácností a dalších 30 tisíc diváků v hospodách.

Po půl roce zhodnotil mobilní operátor O2 svou spolupráci s pivovarem Staropramen, s nímž od srpna provozuje společný projekt Sportovní kino. V rámci tohoto on-trade projektu nabízí O2 partnerským restauracím a barům Staropramenu produkt pro veřejné vysílání obsahu s více než třemi desítkami kanálů, včetně placeného sportovního kanálu O2 Sport. V současnosti je do projektu zapojena téměř tisícovka provozoven, průměrná sledovanost O2 Sport v nich dosahuje 30 tisíc diváků.

Logo nového on-trade projektu Sportovní kino

Logo nového on-trade projektu Sportovní kino

O2 Sport přitom průměrně sleduje 25 až 30 tisíc domácností, mezi nejsledovanější pořady patří zápasy Synot ligy, Ligy mistrů, dále tenisové turnaje ATP/WPA, Premier League a Evropská Liga. Sledovanost Synot ligy dosahuje až 70 tisíc domácností. „K tomu je potřeba ještě zohlednit i sledovanost na mobilních zařízeních, kterou ale prozatím nedokážeme změřit. Na tom pracujeme,“ řekl David Duroň, marketingový ředitel pro segment domácností O2.

„Naše diváky nejvíc baví možnosti výběru z různých zápasů, speciální fanouškové komentáře a funkce timeshift, nahrávání a pauzy,“ dodal David Duroň.

Studio O2 Sport.

Studio O2 Sport.

Zapojeným provozovnám Staropramen navíc Sportovní kino dopomohlo k 10% nárůstu tržeb. Během jednoho zápasu se vytočí průměrně až 150 tisíc piv. Kromě televizního obsahu je součástí projektu Sportovní kino i balíček promo aktivit, včetně SMS kampaní, spotřebitelských soutěží či komunikaci na Facebooku. Od nového roku je pro provozovatele restauračních zařízení připravena i roadshow, součástí programu bude i nabídka popcornu nebo turnaje ve fotbálku.

-stk-

Zařazeno v rubrice: Marketing, TV

DISKUSE