Do Plzeňského Prazdroje lákají ve videu marketéři

sobota, 24. září 2016, 09:35 Aktuality, Marketing MediaGuru

Společnost Plzeňský Prazdroj spustila svou náborovou kampaň do marketingu. Zvolila k tomu formu imageového videa, v němž si zahráli skuteční zaměstnanci. Mimo jiné se v něm objeví i marketingový ředitel společnosti Grant McKenzie.

„Cílem kampaně není rychle obsadit konkrétní pozice. Chceme ukázat rozmanitost práce a náš různorodý tým expertů, od kterých se mohou ostatní učit. Také jím chceme vyvrátit dva mýty: že pivovarnictví je ryze mužská záležitost nebo že je marketing Plzeňského Prazdroje řízen z Plzně,“ vysvětluje Grant McKenzie.

Video odkazuje na microsite www.budprazdroj.cz s ukázkami úspěšných kampaní Plzeňského Prazdroje z poslední doby. Web slouží také jako komunikační hub pro zájemce o práci v marketingovém týmu. Návštěvnost webu podpoří reklamní kampaň, která poběží do konce listopadu na sociálních sítích, YouTube a v internetových vyhledávačích.

Strategický koncept a web kampaně vytvořila agentura Inspiro ze skupiny Kindred Group, produkci videa zajistila společnost Nomad Films. Režie se ujal Filip Racek.

-stk-