MKTI: Je mobilní marketing jen nafouknutá bublina?

pátek, 30. května 2014, 00:15 Aktuality, Marketing MediaGuru

Marketingový institut (MKTI) pořádá ve středu 4. června společně s WebTop100  setkání, které se zaměří na možnosti mobilního marketingu.

Setkání, jež se bude konat v prostorách Vysoké školy ekonomické v Praze, se bude snažit odpovědět na otázku, zda je mobilní marketing jen módní vlna bez zásadního opodstatnění, která pomine, nebo může znamenat opravdový přínos a pomoc pro byznys?

Mezi řečníky se představí Ota Novotný, docent VŠE, Retail analytics, Luboš Plotěný, ředitel agentury Dobrý web a garant projektu WebTop100, Jiří Randák, senior manager řízení internetového prodeje, Česká pojišťovna, Petr Matoušek, marketingový ředitel, Mall.cz, či Martin Michálek, specialista na webový front-end.

Více informací naleznete zde.

-kch-