Prima, Nova a ČT oceněny za product placement

Product placement
Reklamní soutěž Metro Zlatá pecka zná výsledky. Tři zlaté byly uděleny v kategorii product placement.

Ve čtvrtek 27. února byly vyhlášeny vítězné práce devatenáctého ročníku reklamní soutěže Metro Zlatá pecka 2013, které pořádá Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK). Vybíralo se celkem ze 113 příhlášek ze 41 společností, ve finále bylo hodnoceno 35 prací.

Za product placement byly letos předány tři zlaté pecky. V této kategorii byla oceněna televize Prima za zapojení nápoje Tiger Power do televizní show Česko Slovensko má talent, za což zároveň dostala i cenu odborné poroty.

Druhá zlatá pecka za product placement putovala do společnosti CET 21 za zapojení produktu Mentos v seriálu Helena.

Třetí zlatou pecku získala České televize za zapojení Apotheke do pořadu Herbář. Na tomto product placementu, stejně jako na product placementu pro Tiger Power se podílela divize Omnicom Media Group Fuse, zaměřená na nestandardní televizní operace.

Celkem tři ocenění si odnesla také agentura Saatchi&Saatchi: jednu zlatou pecku získala za televizní spot „Když slova nestačí“ pro Kofolu, který byl zároveň oceněn i cenou veřejnosti. Druhou peckou byla oceněna za televizní spoty pro T-Mobile „Skokani po sezóně“ a třetí za rozhlasový spot „Jenom lajk nestačí“ pro organizaci Transparency International.

Dvě zlaté pecky získala agentura Comtech, a to za sponzorské vzkazy k pořadu StarDance pro Vinařský fond a za kinospot „Hrdina“, vytvořený pro Klub přátel Člověka v tísni.

Po dvou zlatých peckách získala i agentura Havas Worldwide Prague, a to za televizní spot Kulka pro Český helsinský výbor a za internetovou reklamu IQ test pro neziskovou organizaci Amnesty International.

Novinkou příštího ročníku bude vyhlašování kategorie – Nejlepší herec v reklamě.

Přehled oceněných prací soutěže Zlatá pecka 2013

Kategorie Práce Přihlašovatel Zadavatel
TV spot Sponzorské vzkazy k pořadu StarDance – Naše vína mají zvuk Comtech Group Vinařský fond
TV spot Když slova nestačí Lion communications, divize Saatchi&Saatchi Kofola
TV spot Skokani po sezóně (Bazén, Fén) Lion communications, divize Saatchi&Saatchi T-Mobile
TV spot Kulka Havas Worldwide Prague Český helsinský výbor
TV spot Vrbovskeho Piscany Respect APP Gorila.sk
TV spot 2 milióny ľudí chcú vedieť viac Core 4 Petitpress
TV spot Převléknout se nestačí – Dobrý Anděl Made by Vaculik Dobrý anděl
TV spot Ballet Young&Rubicam Národní divadlo
Rozhlasový spot Jenom like nestačí Saatchi&Saatchi – Lion Communications Transparency International
Product placement Mentos v Heleně CET 21 Perfetti Van Melle CR
Product placement Herbář – Apotheke Česká televize Mediate
Product placement PP Tiger FTV Prima Maspex
Reklamní tisk Termovize Guideline IP Polná
Internetové reklamní formáty MUW / Saatchi & Saatchi Legenda je späť Ryba Košice
Internetové reklamní formáty Havas Worldwide Prague IQ Test Amnesty International
Jiné Brakuvzdorné kino VCCP Kino Aero
Jiné Hrdina Comtech Group Klub přátel člověka v tisni
Jiné Bohatšie Slovensko Mayer/McCann-Erickson Iness
Jiné Dvořákova Praha VCCP Akademie klasické hudby
Jiné Tu a teraz Istropolitana Advertising Magna Deti v núdzi
Cena odborné poroty PP Tiger FTV Prima Maspex
Cena internetové a multimediální poroty Bohatšie Slovensko Mayer/McCann-Erickson Iness
Mediální cena Déšť Scholz&Friends Basys
Metro Public Award Když slova nestačí Lion communications, divize Saatchi&Saatchi Kofola

-kch-

Zařazeno v rubrice: Reklama

DISKUSE

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.