Prima uvedla Solootions pro marketing a PR

čtvrtek, 18. února 2016, 16:27 Marketing, TV MediaGuru

Nová značka pro marketingové aktivity FTV Prima přinese i nové projekty.

Marketingové a PR aktivity skupiny Prima nově zastřeší pod obchodní značkou Solootions. S novou značkou startují také nové marketingové projekty. Pro děti FTV Prima rozvíjí brand Primáček, pro běžce je v plánu závod Love Run, pro mládež festival s youtubery. Prvními klienty servisovanými pod značkou Solootions jsou společnosti Viacom International Media Networks a společnost Pražské Benátky.

„Neustálý rozvoj naší marketingové a PR činnosti nás přivedl k myšlence vzniku nové obchodní značky Solootions, pod kterou můžeme klientům nabízet komplexní mediální servis, jako je strategické a mediální plánování, marketing, PR a produkce. Naší výhodou na trhu je, že dokážeme těžit ze zázemí silné mediální skupiny,“ uvedl Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima, který je zodpovědný za agenturu Solootions.

Logo Sollotions
Logo Solootions

Spolu se značkou Solootions se rozvíjí také dětský brand Primáček, navázaný na ranní vysílání pro děti. Primáček cílí na děti ve věku 6–10 let a na jejich rodiče. Pod touto značkou vznikla rodina šesti nových postaviček. Prvním plánovaným počinem je nový dětský časopis Primáček, který vzniká ve spolupráci s nakladatelstvím Egmont a na stáncích se objeví na počátku března.

Postavičky navázané na pořad Primáček
Postavičky navázané na pořad Primáček

Zároveň Solootions na český a slovenský trh uvádí i novou řadu Primáčkových zmrzlin. „Pro letošní sezónu jsme s partnerskou společností Pinko připravili tři příchuti zmrzlin Primáček – jahodovou v bílé polevě, smetanovou v kakaové polevě a konečně také kakaovou zmrzlinu v kakaové polevě. Celkem je nabídneme v šesti obalových designech,“ upřesňuje Pýcha.

Zmrzlina Pinko - Primáček
Zmrzlina Pinko - Primáček

Dalšími oblastmi, na které by se značka Solootions měla orientovat, je vydávání časopisů, knih, pořádání festivalů, merchandising, ale i další sportovně kulturní akce včetně odborných konferencí. „Kromě kuchařek vydávaných v rámci Fresh edice plánujeme letos v rámci Solootions vydávat knihy ve vazbě na primácké tváře a pořady. Stávající projekty Prima Fresh festival, BestCoolpark, BestCoolfest a Cool Day doplníme o festival zaměřený na youtoubery a běh pro zamilované Love Run,“ uvádí Pýcha, podle kterého by obrat Solootions měl letos dosáhnout několik desítek milionů korun.

-mav-