Retail Summit pořádá jubilejní 25. ročník

Akce proběhne 04. 02. 2019 - 06. 02. 2019

Největší setkání odborníků na retail se zaměří na proměnu obchodní sítě.

Foto: Blue Events

Retail Summit 2019, největší setkání obchodníků a dodavatelů zboží a služeb pro český a slovenský retailový trh, se uskuteční 4.-6. 2. 2019 v pražském Clarion Congress hotelu.

Program Retail Summitu 2019 má reflektovat to, že jde o jubilejní, 25. ročník tohoto setkání. Hlavní téma ročníku 2019 zní: „Customer Experience - od zkušenosti k zážitku“. To, co obchodní síť nabízela spotřebitelům před 25 lety, byla neutrální a často i negativní zkušenost. Nyní se úspěšní hráči trhu všestranně snaží dodat zákazníkům pozitivní zážitek, založený na hlubokém pochopení jejich potřeb a přání.

Na otázky odpoví více než 120 významných osobností – domácích i mezinárodních obchodníků, dodavatelů, expertů i politiků.  Na Summitu přislíbili účast ministryně průmyslu a obchodu Marta Nováková, nový prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu Tomáš Prouza a řada významných podnikatelů a top manažerů.

Klíčovým řečníkem bude belgický odborník na budoucnost zákaznického chování v digitálním světě Steven Van Belleghem. Jde o autora bestsellerů, profesora marketingu a podnikatele v jedné osobě. Zaměřuje na spotřebitele v digitálním světě a mezi jeho nejúspěšnější publikace patří nedávno vydaná kniha „Customers The Day After Tomorrow“, věnovaná tomu, jak zaujmout zákazníky ve světě umělé inteligence, robotů a automatizace.

Kromě hlavního programu proběhne v rámci 14 paralelních sekcí, ve kterých bude možné intenzivně diskutovat různé aspekty tvorby zákaznického zážitku. Přehled všech programových bloků zabývajících se například:

  • digitální transformací obchodu
  • vztahy mezi obchodníky a výrobci
  • vytvářením zážitku pro zaměstnance
  • zvyšováním celkové hodnoty kategorií
  • marketingovou komunikací v omnichannel prostředí
  • produktovými inovacemi a category managementem
  • uplatněním nejnovějších technologií
  • optimalizací logistiky
  • udržitelností

je k dispozici na webu výročního Retail Summitu, kde jsou k dispozici i další informace včetně programu či možnosti registrace.