Jiří Voříšek přechází z TV Óčko do firmy Hybrid

úterý, 08. listopadu 2016, 12:44 Aktuality, Lidé MediaGuru

Marketingový manažer TV Óčko Jiří Voříšek přechází do společnosti Hybrid. Zodpovědný bude za vedení divize Hybrid Creative, která se zabývá kreativním a efektivním zpracováním HbbTV kampaní. Zaměřuje se zejména na kreativní návrhy, podporu a tvorbu komerčních aplikací pro inzerenty. V současné chvíli má připravovat několik nových projektů na poli interaktivní televize. "Mým úkolem bude přetvářet technologické výhody Hybridu v neotřelou komunikaci zaměřenou na výkon a efektivitu s důrazem na interakci s televizním divákem," uvedl Voříšek.

Jiří Voříšek
Jiří Voříšek

„Tento příchod podtrhuje fakt, že Hybrid není pouze technologické firma. Vždy jsme si zakládali na inovativním a marketingovém přístupu. Je velice důležité, že do společnosti přichází lidé s praktickými zkušenosti z televizního a mediálního průmyslu , kteří navíc umí připravit řešení na míru. Právě v Hybrid Creative vidím budoucnost, kdy plně supportuje digitální a mediální agentury, a zároveň poskytuje end-to-end služby pro zadavatele,“ říká Lukáš Hnilička, CEO Hybridu.

Voříšek pracoval v hudební stanici Óčko více než tří roky. S Óčkem má ale dále spolupracovat na vybraných marketingových projektech. Zde se potkal s Lukášem Hniličkou, který v TV Óčko pracoval do konce loňského roku jako technický ředitel.

-mav-