Časopis For Golf se mění na Premium Golf

středa, 31. května 2017, 13:27 Aktuality, Tisk MediaGuru

Vydavatelství Premium Media Group vydává v nové podobě a pod novým názvem golfový titul For Golf, který do svého portfolia začlenilo loni v listopadu.

Od května vychází pod názvem Premium Golf, nová je i grafická a obsahová podoba. Záměrem je podle vydavatele posunout časopis k náročnému publiku. V nové podobě má také časopis lépe zapadat do koncepce médií vydavatelství Premium Media Group.

„Časopis Premium Golf koncipujeme nově tak, aby byl výjimečným médiem pro vybranou čtenářskou obec, jež tvoří nejenom vlivné osobnosti českého golfu, ale i majitelé firem, lidé z prostředí bankovnictví, pojišťovnictví, advokátních a právnických kruhů nebo významní zástupci realitního trhu a developeři. Našemu publiku chceme nabídnout jak novinky ze světa golfu, tak široké spektrum témat, která jsou s golfem bezprostředně spojena, ať už jde o cestování, módu, životní styl nebo názory vlivných, profesně úspěšných osobností,“ říká Bronislav Kvasnička, generální ředitel multimediálního domu Premium Media Group.

golf

V portfoliu mediálního domu je v současnosti pět produktů z oblasti nemovitostí, architektury, sportu a životního stylu. Měsíční lifestylový a inzertní magazín Estate specializovaný na luxusní nemovitosti, dvouměsíčník Architect+, časopis Premium Golf zaměřený na golf a životní styl a webové portály parizskaulice.cz a iconiq.cz orientující se na luxusní značky a životní styl.

Majoritním vlastníkem Premium Media Group je Jaroslav Havel, zakládající a řídící partner největší česko-slovenské advokátní kanceláře Havel, Holásek & Partners a soukromý investor zejména v sektoru prémiového zboží a služeb. Dalšími akcionáři jsou Milan Hejl, řídící partner PR agentury AMI Communications, a Petr Hromádka, majoritní vlastník on-line marketingové agentury Hokosoft.

-mav-