Word of Mouth Marketing v ČR

čtvrtek, 01. ledna 1970, 01:00 Marketing, Výzkum MediaGuru

Společnost Outbreak přišla s prvním výzkumem o Word of Mouth v České Republice. Podívejte se na prezentací výsledků, jak funguje "šeptanda" mezi lidmi...

Word of Mouth je jedním z nejvlivnějších faktorů úspěchu řady našich značek a přitom jsme o roli značek v diskuzích našich cílových skupin dosud vědeli tak málo," Michal Riegel, ředitel marketingu Stock Plzeň a jeden z prvních zákazníků Outbreak WOMonitoru.

V jakém duchu se lidé v ČR baví o značkách zboží a služeb? Odkud o nich čerpají informace a jak různým zdrojům důvěřují? Kde o značkách diskutují nejčastěji? O kterých značkách se mluví nejvíc?

Tak to byly některé z otázek, na něž jsme hledali odpověď v pilotní vlně výzkumu Outbreak WOMonitor, do kterého jsme investovali nemálo energie i prostředků. Metodika výzkumu vznikla pod taktovkou poradenské firmy Dr. Ivana Tomka. Výzkumu se zúčastnilo 520 respondentů z celé ČR. Celkem bylo změřeno 6.861 diskusí o 125 značkách v kategoriích telekomunikace, kosmetika, finance, alkoholické nápoje, nealko nápoje a potraviny.

Stáhněte si vzorek prezentace výsledků Outbreak WOMonitoru v PDF.

Outbreak (Word of Mouth Evangelists)

www.outbreak.biz