Nejprestižněji vnímaná značka?

úterý, 11. prosince 2007, 07:21 Výzkum MediaGuru

Která značka výrobku nebo služby je pro Vás nejprestižnější?

Značka může být z jakéhokoliv oboru bez omezení a nezáleží na tom, jestli je česká nebo zahraniční.

Lidé v  internetové populaci 12-69 let si nejvíce považují značek Nokia, Adidas a Nike. Těsně pod stupni vítězů skončila domácí značka Škoda.

Muži si nejvíce cení značek Microsoft a Škoda (Microsoft jmenovali pouze muži), pro ženy je nejprestižnější Nokia.

Nejmladší skupina lidí do 30 let si nejvíce považuje značek Nokia, Nike a Sony. Značka Škoda je nejpopulárnější u lidí nad 50 let.

Obecně internetová populace za nejvíce prestižní považuje některou ze značek aut (14,7%). Lidé velmi často uváděli značky z oblasti mobilní komunikace, elektroniky, ale také oblečení nebo kosmetiky. Příbližně každý desátý člověk neřekl žádnou značku.