Soutěž o Sexistické prasátečko

úterý, 09. června 2009, 17:48 Reklama MediaGuru

Soutěž o "Sexistické prasátečko" má za cíl vybrat nejvíce sexistickou reklamu, se kterou se v České republice můžeme setkat.

Cílem kampaně Stop sexismu v ulicích, který zaštiťuje organizace NESEHNUTÍ, je upozornit širokou veřejnost na stereotypní zobrazování mužů a žen v reklamě. Také na využívání těla v reklamě jako objektu k upoutání pozornosti bez ohledu na chybějící souvislost s propagovaným výrobkem. Kampaň se zaměří na monitoring problematických brněnských reklam, na něž chce upozornit formou pouličních happeningů. „Již dlouhou dobu si všímáme billboardů v Brně a shodli jsme se na tom, že k nim nemůžeme zůstat lhostejní,“ tvrdí koordinátorka programu Ženská práva jsou lidská práva Kristýna Pešáková.

Vaše návrhy do soutěže můžete zasílat na adresu zenskaprava[@]nesehnuti.cz. K fotografii či odkazu na danou reklamu připojte místo jejího výskytu a název firmy, o jejíž reklamu se jedná, pokud tyto informace znáte. Do souteže můžete navrhovat jak reklamy tištěné, např. z novin, časopisů a billboardů, tak reklamy televizní - a to z celé České republiky. Autor/ka vítězného návrhu bude oceněn/a.

Přijímání návrhů potrvá až do konce srpna 2009 a v následujících týdnech se uskuteční hlasování, které bude zakončeno slavnostním vyhlášením vítězné reklamy na podzim.