Media Guru's Digest - nejzajímavější články 2009

pátek, 15. ledna 2010, 12:30 Reklama MediaGuru

Čtěte: MediaGuru právě rekapituluje to nejzajímavější o čem jsme psali v roce 2009

Vážení čtenáři, děkujeme vám za přízeň, kterou jste nám v minulém roce věnovali. MediaGuru zaznamenal v roce 2009 podle vlastního měření 111.453 návštěv (visits) od celkem 75 tisíc unikátních uživatelů (Unique Users).

Řekli jsme si, že se ohlédneme za tím nejzajímavějším o čem jsme v roce 2009 psali.

V minulém roce MediaGuru začal komunikovat i na Facebooku, kde můžete sledovat naše zpravodajství. Ke konci roku má MG již přes 300 přátel. Přidejte se i vy, zde.

MediaGuru má Facebook aneb Facebook má Gura.

Krize nekrize, internet neinternet, s televizí pořád trávíme nejvíc času: Deloittes: Televize je stále nejúčinnější

Tady je poslední aktuální přehled RECMA, jak si stojí české mediální agentury za rok 2008. Informace za rok 2009 budou k dispozici začátkem července 2010. Jak si stojí české mediální agentury?

Mediální agentura OMD zrealizovala unikátní sondu do života zralých českých lidí (padesát let a více). Popis tohoto skutečně exkluzivního projektu s názvem Understanding Fifties and Over najdete zde: Generace 50+ a reklamní komunikace.

Psali jsme dále o neuromarketingu:

Víte, že cena vína ovlivňuje vnímání jeho kvality? Dražší víno chutná lépe!

Víte které značky aktivně využívají neuromarketing a co jim to přináší? Které značky využívají neuromarketing?

(Mediální) kreativita nás zajímá, reklamy my prostě mülujeme!

Podívejte se na nejzajímavější mediálně kreativní nápady, oceněné v Cannes a okomentované Media guru: Jak má vypadat účinná mediální kreativita?

Becherovka Lemond  a mediální agentura PHD zvítězili v kategorii nejlepší využití TV v soutěži FLEMA: Zlatá FLEMA pro Becherovku Lemond - prohlédněte si showreel.

Letos na Silvestra byly v centrech českých měst k vidění Lampiony přání. Značka ABSOLUT je loni použila ve svém novém art TV spotu: Nový TV spot ABSOLUT

Všímáme si reklamy na české značky i z zahraničí - Irové využili k reklamě Pražské Jezulátko. Kreativitu sleduje náš Guru Velkovezír, sledujte jeho příspěvky!

Psali jsme dále články o mediálním plánování, doplňovali (a opravovali) jsme mediální slovník a přichystali jsme pro vás i offline verzi Media guru.

V tomhle článku jsme popsali módní fenomén Flash mobs tak jak ho pojala Cesviamo pro propagaci kondomů v Itálii. Condom Mob: kolik studentů se vejde do jednoho kondomu?

Co všechno dělá mediální agentura? Analýzy, servis, reporty... Soupis zde: Co všechno dělá mediální agentura, step-by-step

Zachovejte nám přízeň a napište nám, co byste rádi doplnili, změnili, o čem byste rádi četli na mailové adrese slovnik(zavináč)mediaguru(tečka)cz