Volkswagen Fast Lane kampaň
Užíváte si rychlost? pak se Vám určitě bude líbit nová kampaň Volkswagenu Fast Lane na POLO GTI.
Užíváte si rychlost? pak se Vám určitě bude líbit nová kampaň Volkswagenu Fast Lane na POLO GTI.
Světový streamingová jednička zahájila globální spuštění svého nového prostředí. Největší změna grafického řazení od vstupu do Česka v roce 2016 se stala realitou na prvních zařízeních.
Nejsledovanějším pořadem středečního večera po 20:00 zůstává ve skupině 15+ seriál Vraždy v kruhu, následuje s menším odstupem Parťák na baterky. V 15-54 měly nejvyšší sledovanost Extrémní proměny Slovensko.
WPP přejmenovává GroupM na WPP Media, změnou chce reflektovat éru umělé inteligence.
Díky behaviorálním vědám víme, jak ovlivnit spotřebitelské rozhodování. Jak ale naložit s tím, že mozek odhadem pětiny populace funguje trochu jinak?
Pokud v závěrečném čtení při projednávání zákona o návykových látkách projde pozměňovací návrh, bude to znamenat velké omezení pro reklamu loterijních a sázkových společností.
ČSOB ve spolupráci s Mastercard startuje novou kampaň „Účet na rozjezd“.
Reklama, která na stadionu není, ale přesto je v LED panelech viditelná. Vyzkoušela ji Kooperativa při kvalifikačním utkání Chorvatsko–Česko díky technologii Overlay.
Spolupráce s herci v reklamě fungují, klíčová je však exekuce, ukazují data výzkumu ResSolution Group, který se zabýval osobností Ivana Trojana v reklamě.
Umělá inteligence zásadně otáčí vývojem, ale firmy se jí obávají a neumějí s ní pracovat. Nově vzniklá skupina Inovatix to chce změnit.
Dlouholetí manažeři dřívější skupiny Group M v důsledku restrukturalizace odejdou, na post CEO WPP Media se posune Veronika Burešová.
Pozměňovací návrh na omezení reklamy na hazardní hry by mohl významně změnit financování českého sportu. Upozorňují na to zástupci sportovních svazů i sázkových společností.
Tesco se poprvé objevilo na Rock for People. Festivalová prodejna zaujala návštěvníky i sociální sítě.
Restrukturalizace WPP Media pokračuje. Klíčové změny mají být hotové do konce roku.
Holba mění logo i design svých obalů, zároveň spouští novou kampaň s mottem „Místa, kde je vše stále ryzí a kde pivo je fakt pivo“.
Kampaň „Dej si pauzu od mobilu“, kterou pro značku KitKat připravila agentura VML, byla na soutěži Cannes Lions oceněna Grand Prix.