Volkswagen Fast Lane kampaň
Užíváte si rychlost? pak se Vám určitě bude líbit nová kampaň Volkswagenu Fast Lane na POLO GTI.
Užíváte si rychlost? pak se Vám určitě bude líbit nová kampaň Volkswagenu Fast Lane na POLO GTI.
Čínská sociální síť se funkčně přibližuje Twitchi. Live streamy zkouší popularizovat i konkurence.
Nejsledovanějším sobotním pořadem bylo podvečerní utkání kanadských a českých hokejistů, sledovalo ho 1,2 mil. diváků (15+). Po 20:00 dosáhl nejvyšší sledovanosti v divácké skupině 15+ pořad Zázraky přírody.
CEVRO Institut, CEVRO Arena, Czech News Center a TV Nova zahájily první postgraduální studium P.G.D.J v České republice.
O ochraně svobody slova a bezpečí během války na Ukrajině promluví Runa Sandvik poprvé na WebExpu 10.–12. června v pražské Lucerně.
Od čtvrtečního dne 24. února, kdy ruská vojska vstoupila na Ukrajinu, nabízejí firmy a podnikatelé svou pomoc Ukrajincům. Výčet aktivit, které se dotýkají prostředí marketingu, komunikace a médií, zaznamenáváme níže.
Prima ukázala podobu kampaně, kterou od neděle 2. května spustí v televizi k omezení přetáčení reklamy ve zpětném zhlédnutí.
Skupina Nova rozšiřuje nabídku své videoplatformy Voyo, od května uvede minisérii Iveta. V uplynulém měsíci si k růstu počtu předplatitelů pomáhala intenzivní kampaní.
V nové věrnostní kampani nabídne Penny osm plyšových dinosaurů.
Kromě NFT puků připravila Škoda Auto v souvislosti s MS v hokeji řadu dalších marketingových aktivit, jak nadlinkových, tak podlinkových.
Pivovary Staropramen přináší novou příchuť svého nealkoholického piva Cool. Podpoří ji nadlinkovou kampaní.
V nové věrnostní kampani nabídne Billa opět produkty z kolekce Disney. V nabídce jsou skleničky, osušky nebo fleecové deky.
Tesco spustilo novou kampaň „Nenechte se opít…“. Reaguje na tvrzení Rohlík.cz z minulého týdne, že nákupy u něj jsou stejně výhodné jako u jiných supermarketů. Rohlík ale považuje kampaň za nefér a řeší ji s právníky.
Další posun termínu, od kterého chce Prima zavést omezení reklamy ve zpětném zhlédnutí v IPTV nabídkách, podle Primy nenastane a začne platit od 1. června 2022.
Po více než dvou letech představuje Invia novou kampaň. Poprvé ji připravila pro všech sedm trhů, kde působí.
Publicis Groupe rozšiřuje služby do oblasti retailu. V Česku zakládá nový Commerce tým, v jehož čele je Jaroslav Sodomka, který přišel z Czech News Center.
Birell se v nové kampani zaměřuje výhradně na řadu svých ochucených radlerů.
Velkopopovický Kozel spouští novou kampaň, kterou navazuje a rozvíjí svůj dosavadní koncept „Kdo umí, umí“. Opět v ní cílí na „fachmany“ a oslavu jejich řemesla.
MediaGuru.cz vás žádá o souhlas s používáním vašich osobních údajů k těmto účelům:
Další informace
Vaše osobní údaje budou zpracovány a informace z vašeho zařízení (soubory cookie, unikátní identifikátory a další data ze zařízení) mohou být ukládány a používány externím dodavateli nebo s nimi sdíleny, případně je může používat výhradně tento web nebo aplikace. Svůj souhlas můžete odvolat pomocí odkazu v dolní části této stránky. Vaše osobní údaje jsou využívány pro níže uvedené účely.
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení
Ve vašem zařízení se mohou ukládat soubory cookies, identifikátory zařízení nebo další informace nebo k nim ve vašem zařízení může být umožněn přístup pro účely, které vám byly sděleny.
Základní nastavení reklamy
Reklamy se mohou zobrazovat na základě obsahu, který prohlížíte, aplikace, kterou používáte, vaší přibližné polohy nebo typu vašeho zařízení.
Vytvoření profilu pro personalizovanou reklamu
Na základě vašeho chování na internetu může být vytvořen váš profil, aby vám mohla být zobrazena relevantní reklama.
Výběr personalizované reklamy
Na základě vašeho profilu se vám může zobrazovat personalizovaná reklama.
Vytvoření profilu pro personalizovaný obsah
Na základě vašeho chování na internetu může být vytvořen váš profil, a to proto, aby vám mohl být zobrazován obsah, který je pro vás relevantní.
Výběr personalizovaného obsahu
Na základě vašeho profilu se vám může zobrazovat personalizovaný obsah.
Měření výkonu reklamy
Výkon a účinnost reklamy, kterou vidíte nebo na kterou reagujete, mohou být měřeny.
Měření výkonu obsahu
Účinnost a výkon obsahu, který vidíte nebo na který reagujete, mohou být měřeny.
Používání výzkumu trhu pro získání poznatků o uživatelích
Výzkum trhu lze využít k získání více informací o uživatelích, kteří navštěvují stránky/aplikace a jimž jsou zobrazeny reklamy.
Vývoj a zlepšování produktů
Vaše údaje lze využít ke zlepšení stávajících systémů a softwaru a k vývoji nových produktů.
Technické doručení (zobrazení) reklamy nebo obsahu
Vaše zařízení může přijímat a odesílat informace, které vám umožní zhlédnout reklamu a obsah a reagovat na ně.
Propojení různých zařízení
Abychom mohli lépe naplnit jeden nebo více účelů, můžeme určit, že vám nebo vaší domácnosti patří různá zařízení.
Přijetí a použití automaticky zasílaných specifických vlastností zařízení pro identifikaci
Vaše zařízení může být odlišeno od jiných zařízení na základě informací, které vaše zařízení automaticky zasílá, jako např. IP adresa nebo typ prohlížeče.
Používání přesných údajů o geografické poloze
Přesné údaje o vaší geografické poloze lze použít za účelem podpory jednoho nebo více účelů. Znamená to, že vaši polohu lze určit s přesností na několik metrů.
Výčet subjektů a služeb, které s informacemi pracují
Gemius: měření a optimalizace reklamy, Google Universal Analytics: měření a optimalizace reklamy, Google Global Site Tag: systém pro vkládání měřících kódů, Google Optimize: testování webových stránek, Facebook pixel: měření a optimalizace reklamy, LinkedIn Insight Tag: měření a optimalizace reklamy