Volkswagen Fast Lane kampaň
Užíváte si rychlost? pak se Vám určitě bude líbit nová kampaň Volkswagenu Fast Lane na POLO GTI.
Užíváte si rychlost? pak se Vám určitě bude líbit nová kampaň Volkswagenu Fast Lane na POLO GTI.
Není žádnou novinkou, že streamovací služba Apple TV+ od listopadu odebrala ze svého názvu symbol plus. Změna ale pouze tohoto typu by byla ale v boji s konkurencí velmi chabým krokem.
Podle serveru Seznam Zprávy koupí podnikatel Pavel Tykač polovinu mediální společnosti Mafra.
V reklamou přesyceném světě uspějí ty značky, které se stanou součástí kultury. Podle Darka Silajdžiće z McCann Prague vede cesta k brand fame přes emoce, kreativitu a relevantní aktivace, které odpovídají na potřeby zákazníků.
S přesunem televizních diváků k VOD službám se snižují globální investice do reklamy v lineární televizi.
Powerlogy ve své nové kampani upozorňuje na únavu Čechů a nabízí jim praktická řešení.
Podobu product placementu vymýšlí přímo tvář pořadu Vojtěch Kotek. S pořadem Farma Vojty Kotka se spojilo několik firem.
Hornbach a studio Ihor na Designbloku 2025 představí instalaci Drama patří k projektu, která ukazuje, že i komplikace mohou být součástí tvořivého procesu.
Vodafone spouští vánoční kampaň s názvem „Dvojitá radost“.
Mountfield je i nadále v segmentu hobby marketů nejsilnějším inzerentem, své investice do reklamy ale meziročně snížil.
Svou vánoční kampaň O2 letos opírá o dárky za jednu korunu. Vánoční kampani proto dominuje zlatá koruna.
Rohlík se v kampani spojuje s Hedepy, pomocí kamenů v objednávkách vybídnou k odvaze vyhledat odbornou pomoc v péči o duševní zdraví.
T-Mobile spouští svou vánoční kampaň, ve které připomíná sílu znovunavázaného spojení. Nejvíc tíží slova, která si necháváme pro sebe, ukazuje v letošním vánočním spotu.
Pokles růstu, technologické tlaky, proměna médií i růst globálních hráčů typu Google vedou velké komunikační skupiny k nutnosti rychleji přeorientovat své podnikání.
Nová komunikace MND Energie ukazuje, že energetické služby mají lidem především pomáhat v každodenních situacích.
Česká filharmonie přišla v letošním roce s brandovou kampaní k japonskému turné. Přestože nebyla primárně určena pro japonské publikum, u Japonců zabodovala, popisují autoři kampaně Jakub Kožíšek a Prokop Jelínek.