Guerillová kampaň pro Vavi bude soutěžit doma i v zahraničí

pondělí, 31. ledna 2011, 17:50 Reklama MediaGuru

Mediální agentura Attention! Media přihlásila svoji guerillovou kmapaň pro košile Vavi do mezinárodních i tuzemských soutěží.

Kampaň se poměří v soutěži Clio Awards v USA, v londýnské D&AD a na tuzemské scéně bude usilovat o ocenění v reklamní soutěži Louskáček. Guerillová kampaň pro košile Vavi vznikla ve spolupráci s mladými designéry a její základní myšlenkou bylo oblékání pražských soch do košil ušitých na míru. Komunikace výsledků se odehrávala takřka v reálném čase na blogu (www.prevleknise.cz) a také na sociální síti Facebook (www.facebook.com/prevleknise). Návštěvníci těchto stránek mohli okamžitě vidět nejnověji vyzdobené sochy.

Podívejte se na video z akce: