Přehlídka zajímavého využití tisku a outdooru

úterý, 10. května 2011, 09:08 Výzkum Martina Vojtěchovská

Tradiční média lze stále využívat k zajímavým inzertním řešením, ukazují práce na shortlistu festivalu PIAF.

O vítězné práci v této kategorii se rozhodne už tento týden.

Alarm v bytě se vyplatí

agentura: Ogilvy & Mather Hungary & Ukraine, značka: Modern Alarm

Samsung vyrábí i domácí zabezpečovací systémy. Tato „srovnávací“ tisková reklam pro jejich maďarského distributora ukazuje, že jejich cena není až tak velká v porovnání s tím, co vás ušetří v případě pokusu o vloupání. Do inzerátu se navíc podařilo dostat informaci o ceně televize od Samsungu.

Sleduje, co se děje za vámi - v autě i v práci

agentura: Grabarz & Partner, značka: Volkswagen Side Assist

Asistenční systém v automobilech Volkswagen upozorní řidiče na blížící se automobil.Vysvětlit, jak technicky funguje, je ale složité. Agentura proto přišla s jednoduchou paralelou pro prostředí kanceláře. Na stránkách www.side-assist-office.com si ji můžete vyzkoušet. Lze si prohlížet na internetu, co chcete a chatovat. Kdykoliv vaše webová kamera zaznamená osobu blížící se k vašemu počítači, vyskočí na vaší obrazovce automaticky prezentace, grafy a tabulky. To samé funguje i jako banner.

Poloviční outdoor
Agentura: Serviceplan, značka: BMW

V reklamě na nový vůz BMW M3 Coupe na letišti v Hamburgu je vidět maximální využití prostoru. Zaplacená byla přitom jen polovina reklamní plochy o velikosti 50 krát 2 metry. Zbytek obstaral odraz na lesklé podlaze. Slogan: Auto, které přesahuje limity.

Stůl a židle složené v inzerátu
Agentura: Grey Group Vietnam, značka: NHA XINH FURNITURE

Lehký nábytek, který lze složit a vejde se prakticky kamkoliv. Nejen do bytu či na zahradu, ale v miniatirní verzi také do inzerátu v časopise.