Loga, která se letos vůbec nepovedla

středa, 28. prosince 2011, 09:53 Reklama MediaGuru

Změny nejsou vždy jen k dobrému. Dokládají to i příklady log, které jejich firmy v letošním roce změnily.

Abychom zvýšili napětí, řadíme loga směrem dolů - nejhorší je tedy na samém dnu.

10 – EUROSTAR

Není nic horšího než logo ve 3D se spoustou lesku. Nejenže nás nezaujme, nezapamatujeme si ho, ale navíc s ním nejde ani moc manipulovat.

Design: SomeOne

9 – Sportsnet

Většina televizních stanic minimalizovala své logo tak, aby si ho jejich diváci co nejsnadněji zapamatovali. Rogers SportsNet, kanadský sportovní kanál, na to však šel zcela opačně. Z tohoto loga na nás přímo dýchá závan minulosti.

Design: Troika

8 – Petco

Nic horšího než jemná změna sloganu. Americký dodavatel krmiva pro domácí mazlíčky zve k sobě jen ty zdravé. A ke komu chodí ti, co zdraví nejsou?

Design: neuvedeno

7 – Brand USA

Příliš mnoho malých bodů, příliš rozdrobené… Stačilo by jen ubrat trochu puntíků…

Design: The Brand Union

6 – Masters

Jednoduché logo, který jedním okem vnímáme a druhým s lehkostí vypustíme. V paměti nám určitě neuvízne.

Design: Hulsbosch

5 – SiriusXM

Jedna ze dvou amerických satelitních radiových stanic. Cílem je být inovativní s typickým prvkem radiových vln – výsledkem je logo, které vyznívá celkově nepříjemně.

Design: neuvedeno

4 – The Comedy Network

Původní logo bylo tak špatné, že potřeba změny je víc než pochopitelná. Místo zlepšení se však kanadský televizní kanál rozhodl pro jednoduché písmo bez jakékoliv podstaty.

Design: The Comedy Network

3 – JCPenney

Logo JCPenney není samo o sobě tak špatné. Co je odsouzeníhodné, je způsob jeho výběru, kdy JCPenney, společnost s 17,8 miliardy zisku za loňský rok, vypsala konkurz na nové logo do uměleckých škol a mezi své zaměstnance. Trochu to připomíná konkurz MŠMT, že?

Design: Luke Langhus

2 – Netflix

Díváte se na logo společnosti Netflix. Samotný Netflix odkazuje na služby mediální digitální agentury, zatímco druhé logo Qwikster na prodej filmů na DVD. Matoucí… pro všechny.

Design: neuvedeno

1 – Miami Marlyns

Ponaučení: 100% změnou loga se ztrácí dosavadní identita společnosti.

Design: neuvedeno

Zdroj: El Poder des las Ideas

-kch-