Změny v agenturách pokračují: DDB vede Lizec

středa, 21. listopadu 2012, 15:24 Reklama MediaGuru

Mark Cichon opouští po sedmi letech vedení reklamní agentury DDB. Na pozici managing directora ho nahrazuje Miroslav Lizec.

Miroslav Lizec v DDB doposud působil jako strategic planning director. Personálním změnám předcházel dlouhodobý proces příprav, jehož součástí bylo postupné předání agentury do rukou nového ředitele i doplnění klíčového týmu agentury.

„Jsem přesvědčený, že Miroslav Lizec je tím pravým, kdo by měl do budoucnosti stát v čele DDB. Po 12 letech v agenturním prostředí jsem se rozhodl ke změně a k angažování na klientské straně. V kontextu razantních posunů na českém reklamním trhu vnímám tyto změny jako logický a správný krok,“ říká Mark Cichon.

Mark Cichon začal v DDB pracovat v roce 2004 jako ředitel strategického plánování, v září 2005 byl povýšen na pozici výkonného ředitele.

Miroslav Lizec přišel do týmu DDB v roce 2007 ze společnosti Nestlé, kde působil na několika marketingových a salesových pozicích. V rámci pětiletého působení na pozici strategic planning director české pobočky DDB, významně podporoval dva roky i DDB Tribal Vídeň, kde působil jako regional strategic planner pro CEE. Mezi jeho významné úspěchy patří například výhry tendrů společností Vodafone, Lactalis či Wrigley, nastavení komunikace kampaně pro McDonald´s či VW.

„Mým cílem je navázat na to nejlepší, co doposud z DDB vzešlo a vyprofilovat se na jednu z nejrespektovanějších multioborových reklamních agentur v Česku. Důraz na integrovaná komunikační řešení považuji za samozřejmost. Úspěšná agentura budoucnosti je schopna podpořit klienta na všech frontách. Musí být schopna holistického pohledu na klientův byznys a přemýšlet o zadání jako o business solution raději než jen komunikační strategii,“ říká Miroslav Lizec. „Sebelepší plánování a business dovednosti ale musí jít ruku v ruce s kreativitou. Mým heslem je, že sebelepší strategie je k ničemu pokud nekončí maximálně kreativním řešením.“

Po změnách v reklamní agentuře Mark BBDO, z jejíhož čela v minulém týdnu odešel Petr Topinka, tak jde o další personální obměnu ve vedení kreativních agentur skupiny Omnicom. Podle informací MediaGuru.cz odešel z Mark BBDO i dosavadní výkonný ředitel Ondřej Zahořík.

-kch-, -mav-