Předvánoční období v české reklamě

středa, 05. prosince 2012, 12:23 Reklama MediaGuru

Nastal čas adventní a čeští zadavatelé již zahájili své předvánoční kampaně.

Advent je tu a spolu s ním i předvánoční kampaně. Přinášíme krátký přehled, jak se na letos na Vánoce připravili čeští zadavatelé.

Již po desáté nasazuje Kofola svůj spot se zlatým prasátkem, letos doplněný o produktový tag on o novince s vanilkovou příchutí.

Sazka si na Vánoce připravila krátký spot, kterým připomíná benefity hry Šťastných 10. Vánoční verze je součástí série spotů jak pro pracovní dny od pondělí do pátku, tak na víkendy. Pod kampaní je podepsána agentura Proximity Prague.

Na Vánoce se připravil rovněž srovnávač cen Zboží.cz společnosti Seznam.cz, která si in-house vymyslela televizní spot. Printovou část kampaně zajišťovala její agentura Saatchi&Saatchi.

Poprvé ve své historii spustila televizní vánoční kampaň značka alkoholických nápojů Božkov společnosti Stock Plzeň. Hlavní zástupce značky Božkov Tuzemský tak ve dvou spotech inspiruje k originálním vánočním dárkům. Kreativního konceptu i produkce spotů se zhostila reklamní agentura Ogilvy & Mather, režie se ujal Tomáš Sysel.

Mobilní operátoři tematiku Vánoc ve svých kampaních odsouvají a volí neutrálnější zimu. Až na T-Mobile hodlají totiž v kampani pokračovat až do ledna.

T-Mobile ve své aktuální kampani volá Zadara s Jakubem Kohákem a duem Vojtou Kotkem a Lukášem Pavláskem. Kampaň pochází od agentury Saatchi&Saatchi.

Vodafone pokračuje v tematice dobrovolných hasičů s Pavlem Liškou a triem ze skupiny Nightwork. Kampaň pochází opět z dílny agentury McCann Digital, spot režíroval David Ondříček.

Společnost O2 Telefónica navázala ve své vánoční kampani na podzimní vlnu Extra výhod s tím, že se tentokrát ve své nabídce zaměřila na předvánoční nákupy a slevy ve skiareálech. Režie spotů se ujal Dominik Miškovský, ATL kampaň kreativně zastřešuje agentura VCCP.

-kch-