Poslechovost rádií
Poslechovost rádií byla v loňském druhém pololetí stabilní: denní zásah rádia se sice snížil na 64,2 % z 64,6 % v předcházejícím měření za druhé a třetí loňské čtvrtletí, tento pokles ale není statisticky významný.
Poslechovost rádií byla v loňském druhém pololetí stabilní: denní zásah rádia se sice snížil na 64,2 % z 64,6 % v předcházejícím měření za druhé a třetí loňské čtvrtletí, tento pokles ale není statisticky významný.
Opravme Česko plánuje vybírat elektronické výrobky, opravit je a prodávat za výhodnou cenu na O-shopu.
V CNC se bude primárně věnovat právu a justici, a to v rámci celého mediálního domu, napříč tituly a formáty.
Počet uživatelů streamovacích služeb překročil 3 miliony, jejich sledováním tráví přes hodinu denně. Data přináší výzkum Atmedia index za první pololetí 2024.
Výzkum poslechovosti rádií Radioprojekt zahájil od července hybridní měření a od roku 2027 plánuje přechod na elektronické měření.
Brand Finance sestavila letošní žebříčky pro evropské značky. Značku s nejvyšší hodnotou má Deutsche Telekom, nejsilnější značkou se stala Rolex.
Vodafone zjišťoval názory generace Z na rychlou módu. Data zveřejnil společně s debatou s trojicí teenagerů.
Užívat dne a nepřemýšlet o tom, co bude zítra, to je nový trend, který posiluje u mladé generace.
I nejvyšší vedení si postupně uvědomuje význam externí komunikace, čím dál častěji se do ní i aktivně zapojuje, ukazuje průzkum MediaBoardu.
Skoro každý třetí Čech, který je uživatelem internetu, si během letních měsíců objednal některou ze služeb online.
Ředitelem výzkumné agentury Stem/Mark se stává Tomáš Rychecký, vedení přebírá od Jana Tučka.
Na internetu prodává jen čtvrtina českých firem, tržby ale mají nejvyšší v EU, ukazují data Eurostatu.
Tik Tok jako zpravodajský zdroj sílí, a to především u mladých uživatelů.
Přechod na jiný typ energie skutečně plánuje pouze devět procent domácností, ukazuje výzkum Knowlimits Group.
Průzkum společnosti Axocom ukazuje, že guilty pleasures skrývá až 46 % české populace.
Národní data NADA ukazují, že voliči politických stran se odlišují ve výběru sledovaných mediatypů. Některé mediatypy jsou v jednotlivých voličských skupinách zastoupeny více, než je průměr v celé populaci.