Printové reklamy, které vás rozesmějí
Rozehrát humornou zápletku v televizním spotu je snazší, než zachytit vtipnou situaci v tištěné reklamě. Následující inzeráty přesto uspěly.
Rozehrát humornou zápletku v televizním spotu je snazší, než zachytit vtipnou situaci v tištěné reklamě. Následující inzeráty přesto uspěly.
Vrchní soud v Praze vyhověl odvolání společnosti Tiscali Media, která podala insolvenční návrh na Médeu. Zvrátil tak rozhodnutí Městského soudu v Praze.
Druhý ročník konference OmniConnect se bude věnovat pozornosti a tomu, jak přístup zohledňující pozornost ovlivňuje kreativu, způsob komunikace a mediální plánování.
Kofola po letech mění logo, etikety, lahve, plechovky i sklenice celého svého portfolia.
Decathlon mění svou vizuální identitu a představuje nové poslání „Move People Through the Wonders of Sport“.
Cílem nových spotů od tvůrců Petra Kolečka a Dana Strejce je propagovat pozitivní hodnoty ve sportu. Partnerem kampaně je společnost Kaufland.
V nové kampani se Pilsner Urquell zaměřuje na třetinkové vratné lahve. Chce tak oslovit příležitostné pijáky piva.
Partneři mistrovství světa v ledním hokeji i národní hokejové reprezentace startují své hokejové kampaně.
V pražském obchodním centru Galerie Harfa využívá Budějovický Budvar 3D reklamu.
Pořadatelé letošního ročníku karlovarského festivalu KVIFF odtajnili hlavní vizuál a představili partnery.
Na trh vstupuje Partners Banka. Ambasadorem nové značky se stal český písničkář Pokáč.
Novou kampaní podporuje Vodafone svou nabídku pevného internetu, který si lidé mohou nyní vyzkoušet za 299 korun měsíčně.
Košík prošel kompletním rebrandingem a zásadní změnou positioningu. S novou podobou expanduje do zahraničí.
Online tržiště Allegro představuje nový mezinárodní komunikační koncept „Když něco, tak Allegro“.