Printové reklamy, které vás rozesmějí
Rozehrát humornou zápletku v televizním spotu je snazší, než zachytit vtipnou situaci v tištěné reklamě. Následující inzeráty přesto uspěly.
Rozehrát humornou zápletku v televizním spotu je snazší, než zachytit vtipnou situaci v tištěné reklamě. Následující inzeráty přesto uspěly.
Spuštěním konzultačního butiku Cruxo reaguje na rostoucí význam retail médií v posilování pozice značek v e-commerce.
Nový dlouhoběžný seriál Polabí bude jedním z hlavních taháků televize Prima v letošním podzimním vysílání. Chce se opřít o autentický scénář a o pohled na běžný maloměstský život prolnutý tajemstvím i napětím, prozrazují jeho tvůrci.
WPP přejmenovává GroupM na WPP Media, změnou chce reflektovat éru umělé inteligence.
Díky behaviorálním vědám víme, jak ovlivnit spotřebitelské rozhodování. Jak ale naložit s tím, že mozek odhadem pětiny populace funguje trochu jinak?
Pokud v závěrečném čtení při projednávání zákona o návykových látkách projde pozměňovací návrh, bude to znamenat velké omezení pro reklamu loterijních a sázkových společností.
T-Mobile spouští novou letní kampaň v duchu svého dlouhodobého konceptu #MeziSvými. Cílem je zpříjemnit zákazníkům léto.
ČSOB ve spolupráci s Mastercard startuje novou kampaň „Účet na rozjezd“.
Obsah od autorů, který vytvářejí na míru značkám, sílí a v některých případech mu zadavatelé dávají přednost před využitím influencerů. Mluvilo se o tom na konferenci Marketing Meeting.
Holba mění logo i design svých obalů, zároveň spouští novou kampaň s mottem „Místa, kde je vše stále ryzí a kde pivo je fakt pivo“.
Spolupráce s herci v reklamě fungují, klíčová je však exekuce, ukazují data výzkumu ResSolution Group, který se zabýval osobností Ivana Trojana v reklamě.
Reklama, která na stadionu není, ale přesto je v LED panelech viditelná. Vyzkoušela ji Kooperativa při kvalifikačním utkání Chorvatsko–Česko díky technologii Overlay.
Umělá inteligence zásadně otáčí vývojem, ale firmy se jí obávají a neumějí s ní pracovat. Nově vzniklá skupina Inovatix to chce změnit.
Dlouholetí manažeři dřívější skupiny Group M v důsledku restrukturalizace odejdou, na post CEO WPP Media se posune Veronika Burešová.
Tesco se poprvé objevilo na Rock for People. Festivalová prodejna zaujala návštěvníky i sociální sítě.
Pepsi uvádí dvě nové varianty bez cukru, pod sloganem „Epic Duo, Epic Choice” představuje nápoje s příchutí citronu a třešně.