Printové reklamy, které vás rozesmějí
Rozehrát humornou zápletku v televizním spotu je snazší, než zachytit vtipnou situaci v tištěné reklamě. Následující inzeráty přesto uspěly.
Rozehrát humornou zápletku v televizním spotu je snazší, než zachytit vtipnou situaci v tištěné reklamě. Následující inzeráty přesto uspěly.
Všechnopárty je nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 v divácké skupině starší 15 let. S menším odstupem následuje Farma Vojty Kotka, která je zároveň s náskokem nejsledovanější v 15-54.
Letošní ročník soutěže nejlepších digitálních projektů WebTop100 zná své vítěze.
Mafra v pátek potvrdila, že novým polovičním vlastníkem mediálního domu se stává podnikatel Pavel Tykač.
Fashion Arena Prague Outlet a online supermarket Rohlik.cz spustily společnou soutěž o nákupy zdarma.
Nejsledovanější čtvrtečním pořadem po 20:00 je nadále v univerzální divácké skupině 15+ seriál Polabí. Následují Inspektorka Candice Renoirová a Bratři a sestry. Ten zároveň vede o několik tisíc diváků ve skupině 15-54.
V reklamou přesyceném světě uspějí ty značky, které se stanou součástí kultury. Podle Darka Silajdžiće z McCann Prague vede cesta k brand fame přes emoce, kreativitu a relevantní aktivace, které odpovídají na potřeby zákazníků.
Powerlogy ve své nové kampani upozorňuje na únavu Čechů a nabízí jim praktická řešení.
Footshop ve své letošní vánoční kampani oslavuje individualitu a připomíná, že láska je nejlepší tradicí ze všech.
Vodafone spouští vánoční kampaň s názvem „Dvojitá radost“.
Podobu product placementu vymýšlí přímo tvář pořadu Vojtěch Kotek. S pořadem Farma Vojty Kotka se spojilo několik firem.
Svou vánoční kampaň O2 letos opírá o dárky za jednu korunu. Vánoční kampani proto dominuje zlatá koruna.
Rohlík se v kampani spojuje s Hedepy, pomocí kamenů v objednávkách vybídnou k odvaze vyhledat odbornou pomoc v péči o duševní zdraví.
T-Mobile spouští svou vánoční kampaň, ve které připomíná sílu znovunavázaného spojení. Nejvíc tíží slova, která si necháváme pro sebe, ukazuje v letošním vánočním spotu.
ČSOB rozdává v zimní kampani svým zákazníkům odměny za 10 milionů korun.
Pokles růstu, technologické tlaky, proměna médií i růst globálních hráčů typu Google vedou velké komunikační skupiny k nutnosti rychleji přeorientovat své podnikání.
Mountfield je i nadále v segmentu hobby marketů nejsilnějším inzerentem, své investice do reklamy ale meziročně snížil.
Česká filharmonie přišla v letošním roce s brandovou kampaní k japonskému turné. Přestože nebyla primárně určena pro japonské publikum, u Japonců zabodovala, popisují autoři kampaně Jakub Kožíšek a Prokop Jelínek.
Automobilka Toyota se spojuje s novým pořadem Farma Vojty Kotka formou product placementu a sponzoringu.








