Printové reklamy, které vás rozesmějí
Rozehrát humornou zápletku v televizním spotu je snazší, než zachytit vtipnou situaci v tištěné reklamě. Následující inzeráty přesto uspěly.
Rozehrát humornou zápletku v televizním spotu je snazší, než zachytit vtipnou situaci v tištěné reklamě. Následující inzeráty přesto uspěly.
Především díky televizní reklamě se výsledný objem monitorovaných reklamních investic v letošním srpnu meziročně mírně zvýšil.
Díky optimističtějším výhledům pro třetí letošní čtvrtletí upravila IAB Europe svůj odhad vývoje na reklamních evropských trzích v roce 2020. Uvědomuje si ale, že situace se může měnit.
Ve vánoční kampani Visa připomíná, že i za dárky lze platit rychle a bezkontaktně.
Albert se již tři roky po sobě spojuje ve vánoční kampani s postavou Darebáčka, který plní přání prostřednictvím pečení.
Nenávistné komentáře namířené na dětské protagonisty letošní vánoční kampaně Vodafone odmítá.
Visa si v globálním tendru vybrala na kreativu agenturu Wieden+Kennedy a skupinu Publicis Groupe.
Vánoční kampaň Penny Marketu se nese v duchu tradičních českých Vánoc a vystupují v ní zaměstnanci českých dodavatelů.
V nové sběratelské kampani Albert nabízí nádobí či kávovar k přípravě ranní kávy.
ČSOB přichází s novým komunikačním konceptem. Jindru a Jindru nahradí modrý chameleon.
Nejnovější kampaní reaguje Ikea na rostoucí výskyt domácího násilí. Součástí budou i interaktivní instalace ve třech obchodních domech.
Billa startuje již čtvrté kolo věrnostní kampaně s plyšovými hrdiny Superosmy.
Ve své nové věrnostní kampani se Penny spojuje s nádobím značky Berlinger Haus.
Přinášíme přehled nejdůležitějších personálních změn letošního roku v marketingu, reklamě a PR.
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.