O2 startuje k tarifové "revoluci" svoji největší kampaň

čtvrtek, 11. dubna 2013, 11:43 Reklama MediaGuru

Operátor O2 zahájí v pondělí 15. dubna s novými "revolučními" tarify svoji největší kampaň. Investice přesáhnou 70 mil. Kč.

Operátor O2 oznámil, že jako první na trhu přichází s revoluční změnou své nabídky, kdy zákazníci budou moci za poplatek 249 Kč měsíčně volat a esemeskovat zcela neomezeně ve vlastní síti a za 749 korun získají neomezené volání a SMS kamkoliv v České republice - a k tomu 1GB dat. Na nové tarify Free bude moci přejít každý – v případě zákazníků O2 bude jedno, zda již má uzavřenou smlouvu se závazkem, či nikoli, uvedl operátor.

Kampaň na podporu nových tarifů, která má být jednou z největších kampaní O2 vůbec, odstartuje v pondělí 15. dubna. Budou pro ni použita všechna média – od televize, po printy, online a outdoor. Kampaň poběží dva měsíce. Investice mají být vyšší než na vánoční kampaň O2, uvedl na tiskové konferenci marketingový ředitel Jiří Dvorjačanský. Vánoční kampaň O2 si obvykle vyžádá 70 mil. Kč.  Televizní spoty v duchu květinové revoluce připravila reklamní agentura VCCP. „Počítáme se střídáním motivů a exekucí. Všechny budou vycházet ze stejné Hippie myšlenku. Některé exekuce sázejí více na image (motiv revoluce), jiné nesou konkrétní produktovou nabídku," upřesnil Ctibor Jappel, specialista mediální komunikace Telefónica Czech Republic.

 

Na Václavském náměstí už na sebe operátor upozornil rozdáváním jarních květin a vytvořením květinové mozaiky s ústředním nápisem "Free", který odkazuje k novým tarifům a má tuto "revoluční" změnu symbolizovat. Květinová mozaika ozdobila spodní část Václavského náměstí.

-mav-