5+2 dny pokračují ve změnách: upravují design a obsah

pondělí, 13. května 2013, 07:20 Tisk MediaGuru

Od 16. května se týdeníky 5+2 dny představí v upraveném designu a s novým logem.

Týdeníky 5+2 dny společnosti AGF Media, která je součástí skupiny Agrofert Andreje Babiše, vyjdou ve čtvrtek 16. května v nové grafice, s upraveným logem a obsahem. Zároveň spustí na doméně 5plus2.cz svoji internetovou verzi. Název týdeníku se mírně změní na 5plus2.

AGF Media přistupuje k takto výraznější změně designu a obsahu poprvé od svého startu v loňském březnu. Ke konci loňského roku upravovala pouze grafiku televizního programu.

Obsah se podle dřívějšího vyjádření provozní ředitelky AGF Media Jany Heřmánkové ještě více posune k regionálním a spotřebitelským tématům, s větším důrazem na zemědělství a propagaci českých potravin.

Designové a obsahové změny následují poté, co AGF Media letos v zimě snížila počet svých mutací z 77 na 71 a propustila zhruba třicet novinářů. K reorganizaci přistoupila poté, co došlo ke změnám v managementu AGF Media, kdy generálního ředitele Vladimíra Jungera nahradil Štěpán Košík. Cílem změn je vylepšit ekonomiku projektu. Andrej Babiš v rozhovoru pro aktuální vydání magazínu Forbes uvedl, že loňská ztráta 5+2 dny představuje 55 milionů korun.

Týdeníky 5+2 dny jsou distribuovány zdarma, zahájily loni v březnu v západních Čechách. Do konce loňského července postupně vstoupily do všech regionů v republice a dosáhly souhrnného milionového nákladu. Ten si mají udržovat i po únorovém sloučení redakcí.

-mav-