Nova chce obchodní politiku držet i v roce 2014

pondělí, 24. června 2013, 07:44 Aktuality MediaGuru

Stávající směr obchodní politiky, se kterým do letošního roku vstoupila skupina Nova, hodlá držet i v roce 2014 a v následujících letech. V rozhovoru pro MediaGuru.cz to řekl obchodní ředitel CET 21 Jan Vlček. „Není to záležitost jednoho roku. Klíčové principy naší obchodní politiky byly konstruovány na střednědobý horizont tří až pěti let,“ uvedl Jan Vlček.

Letošní obchodní politiku Nova na televizním trhu náročně prosazuje, s řadou televizních klientů se na jejích principech neshodla. Ke konci prvního pololetí ale Nova hlásí posun v jednáních s klíčovými televizními zadavateli. „S mnoha klíčovými klienty, se kterými jsme delší dobu vyjednávali, jsme pokročili směrem k dohodě,“ přiblížil Jan Vlček.

V rozhovoru zároveň uvedl, že Nova chce základy obchodní politiky pro příští rok představit dříve než v loňském roce. Zároveň očekává, že do konce čtvrtého letošního čtvrtletí skončí testovací fáze výzkumu sledovanosti, které si zadává sdružení SPMS, a od ledna 2014 bude možné tato čísla využít pro prodej reklamy.

Celý rozhovor můžete číst zde.

-mav-