Hlavní kanál TV Óčko chce na podzim omladit

pondělí, 05. srpna 2013, 07:25 Aktuality MediaGuru

Podzimní schéma vysílání hudební stanice Óčko reaguje na start druhého kanálu Óčko Gold a zároveň reflektuje spuštění třetího kanálu Óčko Expres.

Podzimní vysílání hlavního kanálu Óčka má být ve znamení omlazení odpoledního vysílání v pracovním týdnu a víkendového dopoledne.

„Zatímco osmdesátky a starší klipy divák najde výhradně na Óčku Gold, Óčko se zaměří na ty největší hity nového milénia a na úplně nejnovější, nejaktuálnější hudební produkci,“ uvedla marketingová manažerka Anamy Pónya.

Óčko v rámci svého podzimního schématu bude pokračovat ve vysílání svých zavedených pořadů jak pro mladší cílovou skupinu, tak i talkshow a obsahu pro diváky nad 30 let. Dojde k mírné změně ve vysílacích časech, dále k zařazení do vysílání nejúspěšnějších dílů pořadů Drzá Diana a Ty Trubko. Mezi nové prvky Óčko řadí Fashion time pro mladé v odpoledním bloku, moderované sobotní dopoledne a pořad o jídle, Big Size. Pokračovat budou i akustické koncerty s názvem G2 Acoustic Stage.

Druhý kanál, který Óčko spustilo na začátku letošního června, se zaměřuje na diváky starší 30 let. Óčku přitom strategie oddělení cílových skupin vychází: jak už jsme uvedli, v červenci se sledovanost kanálu Óčko Gold oproti červnu zdvojnásobila, aniž by přitom klesla sledovanost hlavního kanálu Óčko.

Třetí kanál s názvem Óčko Expres, zaměřený na alternativní hudbu, spustí Óčko 15. srpna.

-mav-