Golden Drum: Young & Rubicam získává Grand Prix

pátek, 10. října 2014, 23:32 Reklama MediaGuru

Na festivalu Golden Drum bodovaly české agentury celkem šestkrát.

Festival reklamní kreativity Golden Drum vyhlásil v pátek 10. října vítěze velkých kategorií, v nichž české agentury získaly tři ocenění, které přidaly k již třem oceněním ze středy.

Grand Prix v kategorii Press si vysloužila agentura Young&Rubicam za svou kampaň pro Harley Davidson. Jedná se o kampaň, která byla letos oceněna zlatem na Cannes Lions.

Young & Rubicam: Exhaust pro Harley Davidson.
Young & Rubicam: Exhaust pro Harley Davidson
Young & Rubicam: Fork pro Harley Davidson.
Young & Rubicam: Fork pro Harley Davidson
Young & Rubicam: Piston pro Harley Davidson.
Young & Rubicam: Piston pro Harley Davidson
Young & Rubicam: Kickstarter pro Harley Davidson.
Young & Rubicam: Kickstarter pro Harley Davidson

Zlaté ocenění v kategorii Film si ze slovinské Portorože odváží agentura Kaspen/Jung von Matt za spot B:Dark pro Budweiser Budvar.  

V kategorii Design of Brand & Corporate Identity byla stříbrem oceněna agentura Ogilvy & Mather za aplikaci Audiotrees pro Český rozhlas, která již jedno stříbro získala ve středu v kategorii Mobile.

Audiotrees

Stříbrné ocenění v kategorii Digital putovalo do agentury Havas Worldwide Prague za kampaň Tři minuty stačí pro Amnesty International.

V kategorii Digital campaigns bodovala stříbrem Young & Rubicam kampaní Photobomb, opět pro Harley Davidson.

-kch-