Visia Cinema získala do reklamní sítě Světozor a Aero

pátek, 17. října 2014, 09:00 Reklama MediaGuru

Zastupitelství pro kinoreklamu Visia Cinema získala čtyři další kina, návštěvnost překračuje 3 mil. diváků.

Mediazastupitelství Visia Cinema rozšiřuje své portfolio o nejnavštěvovanější klasické kino v České republice Světozor, žižkovské Aero, brněnskou Scalu a královehradecký Bio Centrál.

Rozšíření portfolia se dotklo také celkové návštěvnosti sítě, která poprvé překročila hranici 3 milionů diváků.

„Je to pro nás důležitý milník v rámci návštěvnosti. Přeci jen jsme schopni zasáhnout stejné počty diváků jako multikina, ovšem v násobně větším počtu měst. Zároveň jsme také posílili svou pozici v Praze, kde je situace klasických kin složitější než v ostatních městech,“ říká jednatel společnosti Jakub Vrzala.

Dvousálové kino Světozor každoročně atakujíce hranici 140 tisíc diváků.  Provoz obou sálů umožňuje promítnout až 14 filmů denně. Délka reklamního bloku je v kině omezena na 2 minuty.

Žižkovské kino Aero, je čtvrtým nejnavštěvovanějším klasickým kinem.  Měsíčně uvádí minimálně 60 různých titulů. Dramaturgie kina je zaměřena na artové snímky včetně předpremiér distributorských snímků. Návštěvnost kina se pohybuje okolo 65 tisíc diváků ročně.

Brněnská Scala je jediné univerzitní kino v ČR. Za první rok kino navštívilo 64 tisíc diváků.

Bio Centrál je poslední klasické kino v Hradci Králové, po dlouhé odmlce byl znovu otevřen v prosinci 2012 a ročně si do něj najde cestu více než 40 000 diváků.

Mediální zastoupení Visia Cinema zastupuje 97 kin v České republice, včetně sítě multikin Premiere Cinemas.

-mav-