Vodafone sází na Vánoce na krasobruslaře Vernera

středa, 12. listopadu 2014, 10:30 Reklama MediaGuru

Ve vánoční kampani komunikuje Vodafone 95% pokrytí Turbo Internetem.

Mobilní operátor Vodafone uvede 15. listopadu svou vánoční kampaň. Hlavním sdělením je 95% pokrytí České republiky Turbo Internetem a nabídka neomezených dat zdarma. Zákazníci budou moci během dvou měsíců od 13. listopadu do 15. ledna zdarma vyzkoušet data nad rámec svého tarifního balíčku.

„Vnímáme, že někteří zákazníci nevyužívají všechna data, která mají v rámci svého tarifu k dispozici. Existují také zákazníci, kteří se blíží vyčerpání svého měsíčního objemu a zbytečně omezují surfování, aby ho nepřekročili. Těm všem chceme dát možnost vyzkoušet si během vánočního období neomezené surfování zdarma,“ říká Petr Dvořák, viceprezident pro nefiremní zákazníky. 

V kampani Vodafone komunikuje nabídku se sloganem: „Máme pokryto. Volná jízda může začít.“ I tentokrát navazuje na komunikační koncept s ženami z Ratměřic, které jsou tvářemi Turbo Internetu již od letošního února.

Na Vánoce je doplní krasobruslař Tomáš Verner, který zve zákazníky k volné jízdě. „Tomáše Vernera jsme si vybrali kvůli tomu, že jsme chtěli navodit slavnostní pocit. Věříme, že s 95% pokrytím máme důvod k oslavě. Navíc pro naši volnou jízdu jsme chtěli toho nejlepšího v České republice,“ vysvětlila Markéta Moreno, marketingová ředitelka společnosti Vodafone. Výkony na ledu komentuje Michal Šíma, sportovní komentátor televizní stanice Eurosport.

Vodafone_vizual

Kampaň poběží v televizi, tisku, outdooru a na internetu. V televizi budou od 17. listopadu nasazeny tři varianty spoty (první ze spotů si můžete prohlédnout zde), které byly natočeny v KV aréně Karlových Varech. Hudební podkres tvoří píseň It's time to cut down od skupiny Europe. 

Kreativní koncept pochází z dílny agentury McCann Prague. Média nakupuje agentura OMD. Produkci zajistila společnost Adwood. Režie se ujal Daniel Růžička.

-kch-