T-Mobile natáčí s českou fotbalovou reprezentací

neděle, 29. března 2015, 15:33 Reklama MediaGuru

T-Mobile připravuje kampaň k zápasům české fotbalové reprezentace.

Den po zápasu, v němž česká fotbalová reprezentace uhrála remízu s Lotyšskem, se čeští fotbalisté věnovali natáčení sponzorských spotů pro T-Mobile. V režii Jakuba Koháka natáčeli s GoPro kamerou na hlavě na stadionu Evžena Rošického na Strahově.

„Chceme ukázat pro fanoušky atraktivní záběry z pohledu hráčů prostřednictvím natáčení GoPro kamerou, ale místo bude i na vtípky,“ popisuje záměr marketingový ředitel T-Mobile Jan Stanko. V plánu jsou minimálně tři sponzorské vzkazy, které spojuje slogan „Dostaneme Vás blíž k nároďáku“. Každý ze spotů tak ukáže něco z fotbalových fines; první se zaměří na bago, druhý na nůžky a ve třetím s pracovním názvem Bodyguard zachrání Petr Čech před míčem trenéra Pavla Vrbu. Kromě dvou zmíněných si ve spotech dále zahrají reprezentanti Krejčí, Limberský, Kadlec, Gebre Selassie či Dočkal.

TMobile_1
David Limberský, Jakub Kohák a Petr Čech při natáčení T-Mobile
Jakub Kohák, David Limberský a Theodor Gebre Selassie při natáčení T-Mobile
Jakub Kohák, David Limberský a Theodor Gebre Selassie při natáčení T-Mobile
Jan Stanko, Pavel Vrba a Jakub Kohák na natáčení
Jan Stanko, Pavel Vrba a Jakub Kohák na natáčení
Natáčení sponzorského spotu Bodyguard
Natáčení sponzorského spotu Bodyguard
Petr Čech a Pavel Vrba ve spotu Bodyguard
Petr Čech a Pavel Vrba v připravovaném sponzorském spotu Bodyguard

Kampaň bude nasazena v televizi v červnu, spoty budou vysílány vždy při zápasech české reprezentace až do Eura 2016. Komunikace poběží také na internetu, v plánu je i mobilní aplikace, jež bude nabízet vedle výsledků zápasů informace ze zákulisí. Dále bude kampaň doplněna soutěží. „V budoucnu se zaměříme i na naši mobilní televizi,“ prozradil Jan Stanko.

Pohled z GoPro kamery
Pohled z GoPro kamery

Kreativní koncept kampaně pochází z dílny agentury Saatchi & Saatchi. Produkci zajistila společnost Savage.     

-kch-