Škoda hokejové mistrovství spojí s prezentací Superbu

čtvrtek, 23. dubna 2015, 14:00 Marketing MediaGuru

Na hokejovém mistrovství bude v Česku poprvé veřejnosti představen nový Superb.

Letošní mistrovství v ledním hokeji, které se bude konat od 1. do 17. května v Praze a Ostravě, využije automobilka Škoda Auto k propagaci svého nového modelu Škoda Superb. Letošní novinka zde bude v České republice představena poprvé veřejnosti, a to jen několik týdnů před zahájením prodeje. Škoda Superb bude součástí flotily vozů, prezentována bude také přímo v halách v Praze a Ostravě, na letištích a dalších místech.

Oficiální flotila, kterou budou mít organizátoři mistrovství k dispozici, čítá celkem 50 automobilů, z toho 14 vozů Superb a 36 Octavia Combi. Vozy jsou vyvedeny v národních barvách – bílé, červené a modré – a dostaly speciální „branding“. Každý vůz ponese jméno jedné z českých, resp. československých hokejových legend a číslo jejich dresu. „Svůj“ vůz tak má například Jiří Holeček, Jaroslav Pouzar, Pavel Richter, Vladimír Martinec, Ivan Hlinka, Dominik Hašek, Vladimír Růžička, Jiří Králík, ale i stále aktivní hráči, jako je Jaromír Jágr, Tomáš Rolinek nebo Pavel Patera.

Vozy poslouží především pro přepravu hostů mezi oběma hokejovými arénami, letišti a hotely. Odhadem dohromady najedou přes 250 tisíc km. Ve spolupráci s Českým olympijským výborem se v nich navíc bude natáčet i speciální formát pro vysílání České televize. 

Superb_Flotila
Flotila k letošnímu mistrovství světa v ledním hokeji
HokejoveLegendy
Hokejové legendy a Luboš Vlček, šéf tuzemského prodeje Škoda Auto (druhý zleva)
Jiri Holecek
Jiří Holeček, trojnásobný mistr světa v ledním hokeji, pokřtil hokejovou flotilu

Škoda své partnerství s mistrovstvím, které trvá již od roku 1992, dále podpoří přímo v halách v Praze i Ostravě, kde budou vystaveny její modely. Logo značky bude umístěno na exponovaných místech ledových ploch a mantinelů, kromě toho se objeví na dresech a přilbách hokejistů českého, slovenského a amerického týmu.

V hokejových halách i přilehlých fazónách bude v průběhu šampionátu probíhat aktivace. Hostesky budou rozdávat fandící a propagační předměty, ve fazónách budou moc návštěvníci soutěžit o ceny. V Praze bude navíc možné si vyzkoušet střelbu na tzv. robobrankáře. Před každým zápasem program doplní taneční představení.

Partnerství s hokejem automobilka komunikuje rovněž nadlinkovou kampaní, v níž upozorňuje na stránky www.skoda-hokej.cz, kde budou k dispozici informace o zápasech, výsledky či rozhovory s hráči.

Skoda_Vizual
Klíčový vizuál hokejové kampaně Škoda Auto

Pro hokejové fanoušky bude k dispozici také mobilní aplikace IIHF WM App powered by Škoda, která poskytne kompletní informace související s mistrovstvím. K dispozici  je pro platformy Android, iOS, Windows Phone a Blackberry.

-kch-