HTC chce na českém trhu vytvářet komunitu

čtvrtek, 28. května 2015, 15:07 Marketing MediaGuru

Značka HTC otevřela v ČR svůj první Hub v regionu. Cílem je vytvořit silnou komunitu.

Tchajwanská technologická značka HTC přichází na českém trhu s novou strategií, s níž se chce odlišit od své konkurence. Důraz v ní bude kladen na vytvoření komunity. Za tímto účelem značka v prostorách nad nedávno otevřenou brandovanou prodejnou v pražské Revoluční ulici zakládá HTC Hub.

„Chceme našim zákazníkům nabídnout přidanou hodnotu. Nebudeme jen společností s ceníkem, ale budeme vytvářet komunitu,“ popsal pro MediaGuru.cz Andrey Shukevych, Head of Sales regionu střední a východní Evropy, s tím, že cílí především na mladé ve věku 20 až 29 let. HTC Hub představuje coworkingový prostor, který bude sloužit jednak k demonstraci produktového portfolia, zejména však k setkávání lidí. Návštěvníci, které se musí jen zaregistrovat, budou moci využívat bezplatné WiFi či kávy zdarma.

HTC brandovaná prodejna

HTC_1

HTC_2

HTC_3

HTC Hub

HTC_4

Značka také plánuje pořádání herních akcí, workshopů a přednášek na různá témata. „Zdaleka se nebudeme v programu omezovat jen na technologie, chceme zvát zajímavé osobnosti z oblasti fotografování či gamingu,“ dodal Shukevych. První podobná akce je plánována na první polovinu června, vědět o ní značka dá přes své sociální sítě. Pražský prostor je první vlaštovkou regionální strategie. Do konce roku by měl být HTC Hub otevřen v dalších čtyřech městech střední či východní Evropy.

V letošním roce se HTC také snaží posílit povědomí o značce. Na jaře proto spustila rozsáhlou kampaň na podporu vlajkového modelu HTC One M9 se sloganem „ať žasnou“. Až do poloviny června poběží v outdooru a na internetu.

Podobně s prostorem jako sociálním klubem pracuje například bankovní značka Era, která už téměř tři roky provozuje Era svět, kde je kromě bankovní zóny k dispozici i kavárna, coworkingový sál, výstavní prostor a další sál pro pořádání prezentací, tiskových konferencí, filmových představeních a jednoduchých divadelních či hudebních performancí. Těch se na svých pobočkách nebojí ani Air Bank.

-kch-