Do čela skupiny Ogilvy nastupuje Ondřej Obluk

čtvrtek, 25. června 2015, 14:36 Reklama, Lidé MediaGuru

Šéfem celé skupiny Ogilvy se od 1. července stane Ondřej Obluk.

Od 1. července bude celou skupinu Ogilvy v pozici Group Managing Director reprezentovat Ondřej Obluk, stávající výkonný ředitel agentury Ogilvy & Mather. Skupinu bude prezentovat jak navenek vůči trhu, tak v rámci mezinárodních struktur Ogilvy. V čele tak střídá Ladislava Báču, jenž z pozice CEO skupiny odešel na podzim loňského roku.

Ondřej Obluk bude ze svého postu rovněž koordinovat byznys všech agentur skupiny a podporovat cross-sell klientů. Přitom však zůstane i nadále ředitelem reklamní agentury. Jeho klíčovým kreativním partnerem pro celou skupinu zůstává Tomáš Belko. 

Nic se nemění na struktuře operativního řízení skupiny prostřednictvím týmu ředitelů jednotlivých firem Ogilvy v koordinaci se CFO Michaelou Procházkovou a CEO Ogilvy CEE Alexem Herdtem.

Ondřej Obluk v Ogilvy pracuje od roku 1998. Reklamní agenturu Ogilvy & Mather vede od roku 2011. Pod jeho vedením získala agentura ocenění v mezinárodních i domácích kreativních soutěžích a stala se Agenturou roku 2014. Ondřej vedl tým, který nedávno získal pro skupinu Ogilvy klienta Tesco, a to včetně kampaní pro CEE region.

Vystudované má MBA na Sheffield Hallam University a VŠE Praha, obor mezinárodní obchod a politika. Působí jako externí lektor marketingových předmětů na FSV University Karlovy.

-kch-