CzechTourism uvádí kampaň Česko – naše destinace
CzechTourism spouští novou kampaň Česko – naše destinace na podporu domácího turismu po České republice. Navazuje s ní na koncept Česko – země příběhů, se kterým pracuje od roku 2012.
Projekt staví na příbězích po jejichž stopách může návštěvník cestovat. Destinace by tak neměly být pouhým místem návštěvy, ale prostorem pro inspiraci a poznávání. Cestovatelé se navíc mohou zapojit do fotosoutěže, v jejíž porotě zasedne fotograf Tomáš Třeštík.
Komunikační kampaň probíhá v tisku, televizi, outdooru a na internetu od září do prosince 2015 a je financována v rámci projektu IOP Česko – naše destinace, který vznikl na podporu domácího cestovního ruchu. Doplněna je monitoringem domácího cestovního ruchu i efektivity aktivit samotného projektu a zároveň podrobnou analýzou návštěvnosti horských středisek ČR.
-stk-