Markíza: Tvoje tvář zahájila s 38% podílem
První díl pěvecké reality show Tvoje tvář má známý hlas, která se na Slovensku vysílá pod názvem Tvoja tvár znie povedome, odstartoval na TV Markíza v neděli 6. března úspěšně. V komerční cílové skupině 12-54 dosáhl pořad nadprůměrného ratingu 13,7 % a podílu na sledovanosti 38,2%, informovala Markíza v pondělí odpoledne. V širší skupině 12+ pořad vyhledalo 628 tisíc diváků. Nejsilnější diváckou skupinou nového pořadu byly mladé ženy ve věku 12-24. V této skupině dosáhl podíl na publiku 58,4 %.
Od soboty 26. března se soutěžní pořad, který spočívá ve vizuální a pěvecké imitaci známých zpěváků, začne vysílat i na TV Nova, ovšem s jinými protagonisty i porotou.
![Z pořadu Tvoja tvár znie povedome, foto: TV Markíza](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2016/03/Tvoja-tvár-znie-povedome-foto-1.jpg)
![Z pořadu Tvoja tvár znie povedome, foto: TV Markíza](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2016/03/Tvoja-tvár-znie-povedome-foto-2.jpg)
Dařilo se také zpravodajské relaci TV Markíza Televizní noviny, která se díky zájmu o volební zpravodajství vyšplhala na 37% podíl ve skupině 12-54 a byla celkově nejsledovanějším pořadem dne.
-mav-