Coca-Cola nasadí etikety s destinacemi dovolené

pondělí, 05. června 2017, 09:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Ve své letní kampani se značka Coca-Cola opět vrací k osvědčenému konceptu hry s etiketami. Po vlastních jménech, osloveních a úryvcích písní své místo na nich získají dovolenkové destinace. Na etikety naváže i soutěž o týdenní zájezd pro dvě osoby do Evropy i za vzdálenou exotikou. Kampaň bude k vidění v televizi a na internetu, doplní ji venkovní sampling.

„V letní kampani opět měníme etikety, tentokráte za oblíbené dovolenkové destinace. Jde o evropský koncept, kdy se unikátní packaging postupně objeví v dalších zemích Evropy,“ vysvětluje Jana Nováková, brand manažerka značky Coca-Cola, a dodává: „Pro kampaň jsme využili tradiční soutěžní mechaniku s využitím výherních kódů. Stačí si jen, zakoupit 0,5l lahev Coca-Cola original taste, Coca-Cola zero cukru zero kalorií, Fanta nebo Sprite, na webových stránkách Coca-Cola vybrat vysněnou destinaci a zadat číselný kód, který je ukrytý na spodní straně víčka. Zda s námi poletíte na cestu snů, se dozvíte okamžitě po jeho zadání.“

V rámci kampaně se bude každý týden až do 31. srpna hrát o týdenní zájezdy do čtyřhvězdičkového hotelu s polopenzí. Vybírat lze z 20 zemí po celém světě, od klasických destinací, jako jsou Řecko či Francie, až po exotické Bahamy, Filipíny či tajemný Vietnam.

Na soutěž upozorní od 12. června kampaň v televizi, na internetu a sociálních sítích. „V rámci kampaně pracujeme s novými, dynamickými formáty jako panoramatická 360° videa pro Facebook. Hodně aktivní budeme na Instagramu, kde nově zařazujeme spolupráci s microinfluencery. Velký důraz klademe na stále populárnější Instagram Stories a právě v jejich prostředí spustíme soutěž pro fanoušky, ve které bude možné každý den získat speciální boarding pass s kódem do soutěže o zájezd snů,“ doplňuje Zuzana Kadlečková, manažerka sociálních médií společnosti Coca-Cola.

coca-cola_insta

Celé léto bude probíhat také venkovní sampling na hlavních sezonních místech jak v Česku, tak na Slovensku. Tour plan obsahuje celkem 170 zastávek, například u vody či na sportovištích.

Lokální adaptaci a online komunikaci pro společnost Coca-Cola po celou dobu kampaně zastřešuje slovenský McCann Erickson, nákup médií zajišťuje mediální agentura Starcom a PR agentura Weber Shandwick.

-stk-