RSTS: S novým konceptem jdeme směrem k serióznosti

pondělí, 21. srpna 2017, 07:15 Reklama MediaGuru

Raiffeisen stavební spořitelna spouští novou kampaň. Místo bláznivého kutila přicházejí na řadu emoce.

V pondělí 21. srpna startuje Raiffeisen stavební spořitelna (RSTS) nový reklamní koncept „Změňte bydlení, změňte život“, který nahradí dosavadní komunikaci s bláznivým kutilem. „I nadále se držíme nadsázky, nicméně novou kampaní jdeme směrem více k serióznosti a emocím,“ popisuje pro MediaGuru.cz marketingový ředitel společnosti Lukáš Kopecký.

lukas-kopecky_rsts
Lukáš Kopecký

S nadsázkou chce RSTS kampaní vyjádřit, že i malá změna v bydlení může velmi ovlivnit pohled na život. „Nechceme, aby se lidé spokojili s mnohdy nevyhovujícími podmínkami pro bydlení. Přitom způsobů, jak si domov upravit, a díky tomu žít pohodlněji a spokojeněji, je spousta,“ říká Lukáš Kopecký. Cílem kampaně je jednak podpořit image společnosti jako partnera pro pořízení vlastního bydlení či rekonstrukce, jednak motivovat lidi ke změně.

Nová kampaň bude k vidění v televizi, tisku a na internetu. Na stanicích skupiny Nova a Prima budou postupně nasazeny tři reklamní spoty, vyprávějící příběhy, které jsou vždy pomyslně rozdělené na dvě části – před a po. Každý ze spotů cílí na jinou věkovou skupinu – na mladé, na lidi ve středním věku i na ty starší. Na tvorbě kampaně spolupracovala agentura Leo Burnett, která zvítězila v podzimním tendru a vystřídala tak dosavadní agenturu Saatchi & Saatchi z mateřské skupiny Publicis. Režie spotů se ujal Bernhard Landen. Natáčení probíhalo dva dny, a to na pražském Žižkově, v Klánovicích a jejich okolí.

Kromě nadlinkové celonárodní kampaně se RSTS letos věnovala také aktivitám v regionech. Nedávno ukončila již druhý běh své roadshow po 30 městech České republiky. „Letošní ročník se povedl, i když přesné obchodní výsledky zatím stále vyhodnocujeme. V příštím roce chceme určitě v aktivační kampani v regionech pokračovat, nicméně nad konkrétní podobou teprve začínáme přemýšlet,“ prozrazuje Lukáš Kopecký.

Další část svého marketingového rozpočtu investovala RSTS do content marketingu. Začátkem července redesignovala spolu s agenturou Giant Interactive svůj web Svět bydlení, na který denně zavítá 1 500 až 2000 návštěvníků. Změny doznala grafika, struktura i obsahová náplň, o kterou se stará agentura Newcast. „Web je nyní dynamický, plně responzivní a hezky žlutý po našem,“ říká Lukáš Kopecký a doplňuje: „Zatímco dříve byl po obsahové stránce pojat více odborně, nová podoba je spíše lifestylová, kombinuje informace s vizuální složkou.“ Na webu mají své místo například seriály „Jak bydlíme“ o tom, jak si dnes Češi zařizují své domovy, „Ženská na stavbě“, mapující běžný den jedné stavbyvedoucí, či „Bydlicí gramotnost“ s radami, na co všechno si dát pozor a na co nezapomenout. Na stránce je rovněž umístěna samostatná záložka Galerie s fotografiemi rozdělenými dle nejrůznějších témat.

svet-bydleni-cz_hlavni-strana
Náhled na redesignovaný web Svět bydlení

Svět bydlení je propojen s Facebookem značky RSTS a má i vlastní Instagram. Do budoucna by mohl přibýt i videoobsah. „Uvidíme, jaké budeme mít investice do marketingu. Zatím to vypadá, že v příštím roce budeme pracovat se stejným rozpočtem jako letos,“ dodává Kopecký.

-stk-