Tesco Mobile spouští kampaň k novým tarifům

neděle, 1. července 2018, 07:30 Reklama, Aktuality MediaGuru

Tesco Mobile představí nové tarify s tváří Pavla Cejnara.

Zdroj: FB Tesco Mobile

Zdroj: FB Tesco Mobile

Virtuální operátor Tesco Mobile rozšiřuje nabídku svých tarifů. Až do konce srpna je bude podporovat novou kampaní v prodejnách Tesco, na sociálních sítích a také na internetu.

S novými tarify, nabízenými pod balíčkem Štědroňovi, získává zákazník neomezené volání a SMS v síti Tesco Mobile. Cena nového tarifu je 90 Kč na 30 dní, ale při pořízení datového balíčku je aktivován zcela zdarma. 

Tváří kampaně je Pavel Cejnar, který dlouhodobě představuje „Štědroně“ značky Tesco Mobile.

„Tarify jsme se rozhodli rozšířit tak, aby to naši zákazníci skutečně ocenili. Díky novému balíčku pro neomezené volání v rámci sítě a tomu, že je dáván jako bonus k vybraným datovým tarifům, vycházíme vstříc zejména rodinám s dětmi, které představují velkou část našich uživatelů,“ vysvětluje Lada Franková, marketingová manažerka Tesco Mobile. 

-stk-