VLM loni snížila tržby a prohloubila ztrátu

pondělí, 1. července 2019, 07:35 Tisk MediaGuru

Také pro skupinu Vltava Labe Media byl loňský rok výsledkově horší než rok 2017.

Foto: VLM

Foto: VLM

Společnost Vltava Labe Media (VLM) snížila v loňském roce tržby v meziročním srovnání o 10,5 % na 1,46 mld. Kč. Celkový výsledek hospodaření po zdanění byl také nižší než v předešlém roce. Mediální společnost skončila ve ztrátě téměř 84 mil. Kč, vyplývá z účetní závěrky společnosti za rok 2018.

Vývoj tržeb byl tak v loňském roce ve skupině VLM obdobný jako ve společnosti Economia, jejíž tržby se také snížily o více než deset procent.

Základní ukazatele hospodaření VLM (tis. Kč)

  2018 2017
tržby z prodeje výrobků a služeb 1 460 012 1 631 451
provozní výsledek hospodaření -133 452 -51 635
výsledek hospodaření za účetní období -83 590 -17 929

Zdroj: účetní závěrka VLM za rok 2018

Vltava Labe Media se v posledních letech zaměřuje na rozšiřování aktivit v segmentu internetové řádkové inzerce, loni ale rozšířila portfolio i o magazín Receptář, nejčtenější titul v segmentu zahrada a hobby, a jeho internetovou verzi iReceptář.cz a od skupiny Mafra koupila také inzertní web Automodul.cz. VLM zároveň zfúzovala se svými dceřinými firmami Annonce, Grand Real City a Websitemaster. V současnosti je v procesu fúze VLM a reklamní internetové společnosti AdActive, kterou VLM vlastní.

-mav-