Kreativci touží nejvíce pracovat pro Google

pondělí, 3. února 2020, 10:40 Reklama MediaGuru

Mezi nejatraktivnější zadavatele v očích kreativců se řadí Google, Nike a Apple. Z agentur je nejpřitažlivější Wieden+Kennedy.

Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

Nejpřitažlivějším zadavatelem je pro kreativce Google. Ten stojí v čele 50 společností, pro které by tvůrci chtěli nejvíce pracovat. Jejich žebříček sestavila kreativní platforma Working Not Working na základě hlasování 6 712 kreativců.  

Google se navíc v žebříčku umístil i se svými in-house agenturami – Google Creative Lab získala 8. příčku, Google Brand Studio 29. příčku. 

V první desítce se z reklamních zadavatelů dále objevuje: Nike, Apple, Netflix, Spotify a Airbnb. Z agentur, ve kterých touží kreativci pracovat, zvítězila Wieden & Kennedy, Pentagram a Ideo. 

Sedmnáct společností se v žebříčku drží celých šest let, co ho Working Not Working sestavuje. Kromě Googlu, Nike, Apple, W&K, Pentagram, Ideo, Airbnb jsou mezi nimi 72andSunny, BBDO, Buck, Disney, Droga5, Mother, Patagonia, Pixar, R/GA and Tesla. 

Poprvé se do žebříčku probojovaly zábavní společnosti A24, Cartoon Network a Marvel, vydavatelé The New York Times Magazine či Conde Nast se svým titulem Vogue a také newyorské muzeum MOMA.

Zdroj: Working Not Working

Zdroj: Working Not Working

Platforma Working Not Working eviduje přes 80 tisíc kreativců z více než 130 zemí. 

-stk-