Albert opět nasadil Lego, pro úklid nabízí Kärcher

pondělí, 16. března 2020, 07:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

V nové sběratelské kampani sází Albert znovu na ministavebnice Lego. Na dospělé zákazníky cílí pomocníky pro jarní úklid od značky Kärcher.

Zdroj: Albert

Zdroj: Albert

Obchodní řetězec Albert uvedl novou sběratelskou kampaň, s níž cílí na děti i dospělé. Za nasbírané body znovu nabízí ministavebnice Lego, pro jarní úklid pomocníky od značky Kärcher. Kampaň trvá od 11. března do 21. dubna 2020.

Vedle Lega mohou zákazníci sbírat body i na čističe od značky Kärcher, vybírat si mohou mezi parním a vysokotlakým čističem nebo vysavačem na mokré i suché vysávání.

Za každých 200 korun nákupu získají zákazníci u pokladny jeden bod. K prvním dvěma startovacím bodům darovaným Albertem stačí nasbírat dalších 8 bodů. Za vyplněnou kartičku s deseti body pak zákazník získá danou slevu na vybrané produkty. U produktů Kärcher dosahuje sleva až 52 %, u Lega až 69 %.

-stk-