Kaufland v kampani akcentuje čerstvost, přináší miniseriál

pátek, 2. října 2020, 11:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kaufland přichází s novou kampaní, ve které dává důraz na čerstvost a produkty od lokálních dodavatelů. Do televize jde navíc s miniseriálem, kde se bude vařit pro sportovce.

Zdroj: Kaufland

Zdroj: Kaufland

Obchodní řetězec Kaufland pokračuje v konceptu Moje první volba, ovšem tentokrát přidává motto „Kaufland - Každý den čerstvý zážitek“, spojovacím prvkem je pak logo „Vždy čerstvé". Cílem je důraz na čerstvost a produkty od lokálních dodavatelů společně s dalším širokým sortimentem.

„Vnímáme rostoucí zájem o produkty od lokálních farmářů, pěstitelů nebo pekařů. Vyhledáváme proto ty nejlepší dodavatele a jejich zboží v té nejvyšší kvalitě denně nabízíme čerstvé v našich prodejnách,“ vysvětluje Renata Maierl, tisková mluvčí Kauflandu.

Spot Kaufland - Šárka a Petr

Spot Kaufland - Martina a Honza

Zákazníci se budou s kampaní moci setkat prostřednictvím televizních i rozhlasových spotů od Heroes Production, v tištěných médiích, online (jak v médiích, tak i na webové stránce, Facebooku a Instagramu Kauflandu), formou POS materiálů i na billboardech. Kaufland pro zákazníky rovněž připravil tematické soutěže.

Řetězec navíc jde do televize s hokejovým miniseriálem, který má název Kuchyně na ledu. Během osmi dílů se v něm budou vařit zdravé pokrmy pro sportovce a nebude chybět ani Jaromír Jágr s hokejovým týmem mládeže. Koncept pořadu spočívá v tom, že výživová poradkyně Českého svazu ledního hokeje Marie Skalská nakoupí v Kauflandu suroviny a vždy připraví zdravější variantu hokejistova oblíbeného pokrmu, případně ho mírně upraví. Série z dílny agentury Effectivity startuje na TV Prima v neděli 4. října přibližně ve 14:46 a má stopáž 3,5 minuty. Vznikne také Microsite, na které bude vždy po odvysílání odkaz na aktuální díl. Kaufland uzavřel dlouhodobé partnerství s Českým hokejem loni v říjnu.

Kaufland eviduje zvyšující se zájem o privátní značky

pátek 4. září 2020

-zue-