BeRider kampaní ukazuje „všechny krásy dopravy v Praze“

středa, 1. června 2022, 07:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Sdílené skútry BeRider spouští kampaň, v níž ukazují neduhy dopravní situace v Praze.

Zdroj: Škoda Auto Digilab

Zdroj: Škoda Auto Digilab

Značka sdílených skútrů BeRider z portfolia Škoda Auto DigiLab spouští před hlavní sezónou novou kampaň se sloganem „zvládnout všechny krásy Prahy“. Prahu v ní představuje z ptačí perspektivy jako to nejkrásnější město na světě, které ale dokáže místní i potrápit, jakmile dojde na dopravu.

„Potřeby městské mobility se rapidně vyvíjejí a pro historická města, jako je Praha, je složité toto tempo rozvoje udržet. Ulice nejsou nafukovací a nedokáží pojmout stále rostoucí počet aut. Přestože Praha má velmi kvalitní MHD, jsou situace, kdy tento druh dopravy není vždy tím nejvhodnějším. BeRider je perfektním doplňkem, který dokáže omezit negativní dopady individuální dopravy,” popisuje Jan Charouz, CEO BeRider. 

Cílem kampaně je oslovit nové potenciální zákazníky. „Hledali jsme společně s týmem agentury McCann způsob, jak další cílovou skupinu podpořit v rozhodnutí naše skútry vyzkoušet. Proto jsme nový komunikační koncept postavili na vybraných situacích, které k tomu dávají jasný důvod – a věříme, že si nás lidé vybaví jako vhodné řešení pokaždé, když se s podobnou situací sami setkají,“ přibližuje David Beška, Chief Marketing Officer Škoda Auto DigiLab. 

Kampaň poběží od konce května výhradně online, kde bude mix různých  videoformátů – od minutového spotu, přes kratší formáty až po jednoduché bumpery. Na ně pak budou navazovat výkonnostní formáty podporující stažení mobilní aplikace a komunikace na sociálních sítích. V druhé fázi se do kampaně zapojí i vybraní influenceři, kteří se svými fanoušky budou sdílet vlastní zážitky z dopravy po Praze.

Agentura McCann Prague se podílela se svou dceřinou agenturou Procoma nejen na kreativě, ale také se postarala o produkci a post-produkci. Natáčelo se prostřednictvím dronů. 

-stk-