Kinley vyráží na roadshow se zážitkovým autobusem

pondělí, 4. července 2022, 07:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

S letní roadshow se Kinley zastaví v Praze, Brně a Bratislavě.

Kinley bus nabídne střešní bar, míchané drinky od Tomáše Kubíčka i hudbu, zdroj: The Coca-Coca Company.

Kinley bus nabídne střešní bar, míchané drinky od Tomáše Kubíčka i hudbu, zdroj: The Coca-Coca Company.

Značka Kinley vyrazila koncem června na letní roadshow, jež je součástí kampaně „Život chutná lépe po páté“. 

Až do konce července se v Praze, Brně a Bratislavě zastaví Kinley bus s lounge, hudbou a střešním barem, kde bude možné ochutnat nejen nealko nápoje inspirované atmosférou světových metropolí, ale i míchané drinky od barmana Tomáše Kubíčka. 

Střešní bar Kinley busu, zdroj: The Coca-Cola Company

Střešní bar Kinley busu, zdroj: The Coca-Cola Company

Kampaní, jež dále běží v televizi, na sociálních sítích, místě prodeje a také prostřednictvím PR aktivit, cílí Kinley na dospělé starší 35 let. Roadshow doplňuje mediamix o zážitkový sampling

Kinley v posledních letech zažívá růst. V loňském úspěšném roce navýšila svůj podíl na trhu takzvaných adult nápojů na 21,1 %. Celkem se loni v Česku prodalo 4,8 milionu litrů toniků této značky Kinley, což představuje meziroční nárůst o 70 %. Pro rok 2022 očekává v rámci celé značky dodávky na český a slovenský trh v objemu 17 milionů litrů toniku. Ve srovnání s loňským rokem se jedná o 26% nárůst. Pomoci ji k tomu má mimo jiné i novinky v podobě Kinley Tonic Zero, který uvedla letos v dubnu. 

-stk-