Z Golden Drum si cenu veze VML, McCann a Zaraguza

pátek, 24. října 2025, 14:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Mezinárodní festival Golden Drum vyhlásil vítěze své soutěže. Zlato získala agentura VML, stříbro McCann a bronz Zaraguza.

Zdroj: KitKat / Nestlé

Zdroj: KitKat / Nestlé

Kreativní festival Golden Drum zná vítěze své soutěže. Bodovaly v ní i české agentury. Kromě kategorie Young Drummers, v níž zvítězili talenti Joanna Santarius a Vojtěch Vaník ze Saatchi & Saatchi Prague, si ceny odvezly VML, McCann a Zaraguza. 

Agentura VML si odnesla po zlatém ocenění v kategoriích Print & Publishing, Billboards a Posters a také bronz v craftové kategorii Photography za kampaň Phone Break, kterou připravila pro značku KitKat z portfolia společnosti Nestlé

Stříbro získala v kategorii Use of Data agentura McCann za svou kampaň National Urine Test, v níž analyzovala data z odpadních vod v projektu Zkratky pro Českou asociaci pojišťoven. 

Bronzové ocenění bylo uděleno v kategorii Creative Use of Media – Print/Outdoor také kampani Don't grill yourself, you're not a Whopper, kterou pro Burger King připravila pražská Zaraguza.  

Přehled všech vítězů naleznete zde

-stk-