TV CET 21 a Media Club měly ve čtvrtletí 95% trhu TV Televize v prvním čtvrtletí prodaly víc reklamy než loni, prodej se dělí hlavně mezi CET 21 a Media Club. TV pondělí 13. dubna 2015
TV Policie Modrava se vrátila nad dva miliony diváků TV Detektivní seriál ze šumavského prostředí nadále vládne nedělnímu televiznímu večeru. TV pondělí 13. dubna 2015
Aktuality Marketing Lidé ČEZ snížil útvar marketingu a komunikace o 20 % Aktuality Marketing Lidé Aktuality pondělí 13. dubna 2015
Aktuality TV Seriál Já, Mattoni by se mohl vysílat na podzim 2016 Aktuality TV Aktuality pondělí 13. dubna 2015
Aktuality Reklama Kaufland spouští novou kampaň Z lásky k hokeji Aktuality Reklama Aktuality neděle 12. dubna 2015
Aktuality Tisk Burda pořádá nákupní akci Shopping Fever Aktuality Tisk Aktuality neděle 12. dubna 2015
Aktuality Rádio Frekvence 1 podporuje kampaní hudební image Aktuality Rádio Aktuality neděle 12. dubna 2015
TV Letošní Týtý sledovalo téměř 900 tisíc diváků TV Předávání cen TýTý 2014 se stalo nejsledovanějším pořadem večera v širší divácké kategorii. TV neděle 12. dubna 2015
Aktuality TV Všechnopárty v pátek s necelým milionem diváků Aktuality TV Aktuality sobota 11. dubna 2015
Aktuality Reklama Integraci cizinců podporují spoty o kontaktu s Čechy Aktuality Reklama Aktuality sobota 11. dubna 2015