CVVM: U lidí poklesla důvěra v televizi a internet
V porovnáním s loňským jarem lidé méně důvěřují televizi a internetu, vyplývá z pravidelného výzkumu CVVM.
9/20/2024 11:45:00 AMV porovnáním s loňským jarem lidé méně důvěřují televizi a internetu, vyplývá z pravidelného výzkumu CVVM.
9/20/2024 11:45:00 AMPotraviny nakupují čeští spotřebitelé nejčastěji v hypermarketech a supermarketech. Podle nových dat CVVM nedochází ve výběru místa nákupu potravin k výrazným změnám.
8/30/2024 6:55:00 AMKladné vnímání úrovně svobody slova v české společnosti převažuje nad záporným. V průběhu posledních deseti let ale vnímá zhoršení svobody slova více lidí než její zlepšení.
8/26/2024 7:05:00 AMČeští spotřebitelé piva dokáží ve velké většině jmenovat svou oblíbenou značku a jsou k ní loajální. Podle výzkumu CVVM nemá reklama na rozhodování o oblíbenosti velký vliv.
8/16/2024 6:55:00 AMTéměř 60 % české populace hodnotí svou životní úroveň jako dobrou. Zároveň se snížilo množství kritických očekávání o vývoji ekonomické situace země, ukazuje výzkum CVVM.
7/6/2024 7:55:00 AM