Kofola přichází s novou značkou italské kávy Trepallini
Kofola na český trh uvádí novou značku kávy Trepallini. Distribuovat ji chce nejen do gastronomie, ale i přes e-shop do domácností.
12/9/2020 7:35:21 AMKofola na český trh uvádí novou značku kávy Trepallini. Distribuovat ji chce nejen do gastronomie, ale i přes e-shop do domácností.
12/9/2020 7:35:21 AMOndrášovka a Korunní jsou značky, na jejichž rozvoj se Kofola chce do konce letošního roku zaměřit. Dále se bude soustředit na kávovo-čajový byznys.
9/17/2020 9:55:37 AMVinea má nový positioning i komunikační koncept. Cílem je dát mimo jiné prostor ikonické lahvi o objemu 250 ml, která stála u zrodu značky.
9/16/2020 3:20:42 PMSkupinovou a korporátní komunikaci Kofoly ČS vede Jana Ptačinská Jirátová, s komunikací UGO a dalších značek pomáhá Marcela Vraná.
8/7/2020 12:10:02 PM„Mým velkým cílem je dostat udržitelné uvažování do každodenního chodu firmy,“ říká Jannis Samaras, generální ředitel společnosti Kofola ČS.
7/31/2020 7:30:00 AM